Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kerstprijsvraag: Maar liefst 250 euro prijzengeld!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QlsZo-IHUMA[/youtube]
Beste voetbalwedders,
Lief is ze he? Wij hebben geen George Michael of Coca Cola nodig om de kerstboom op te tuigen. Alleen een lekker wijf met kerstmuts kan bij ons de sfeer er nu al moeiteloos in brengen. En ze heeft ook nog verstand van voetbal. Hoe ik dat zie? Pure intuïtie!
Sorry dat ik erover begin, maar de kerst staat bijna voor de deur. Dat betekend: verplichte etentjes bij je schoonfamilie, je gebreide kersttrui aan, bezoekjes aan de kerk, de kalkoen naar binnen lokken, verplicht rondje lopen met je oma door de straat, 4 paar nieuwe sokken erbij, het gezeik van je zusje aanhoren en een gestreste vader bij de gourmet set. Om deze avonden wat dragelijker te maken hebben we een fantastische prijsvraag waar jij maar liefst 200 kerstballen (euro) mee kunt winnen.
In de premier league speelt men al jaren op tweede kerstdag gewoon door. Maandag 26 december trapt Chelsea thuis af tegen Fulham om 14:00. De laatste wedstrijd is om 20:45 tussen Stoke City en Aston Villa.
8 kerstwedstrijden in totaal.
Wat wil ik van jullie weten?
Hoeveel kerstballen (doelpunten) gaan er in totaal vallen? Omdat de kans groot is dat er meerdere leden zijn met het juiste antwoord, kijken we bij een gelijke stand naar de bonusvraag. Hierbij wil ik van jullie weten hoeveel toeschouwers er komen kijken bij deze 8 wedstrijden samen. Deze cijfers halen wij later weg bij soccerway.com. De winnaar ontvangt 100 euro, de nummer twee 50 en de nummer drie en vier 25 euro. Om kans te maken op deze prijs wil ik van iedereen bij elke post onder je antwoord een verplichte kerst groet! Dit mag een klein zinnetje zijn. .
Je noteert de antwoorden als volgt
Totaal: 23 doelpunten (bonus: 123.556)
Kerstgroet:
Sponsor van deze prijsvraag
Bwin, krijg een unieke bonus van maar liefst 55 euro bij je inschrijving!
De voorwaarden
- Een verplichte kerstgroet (houd het netjes)!
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld.
- De winnaar krijgt 100 euro prijzengeld bij Bwin (in totaal keren wij 200 euro uit).
- Onder alle inzendingen verloten wij ook nog 10 freebets ter waarde van 5 euro.
- Je antwoord doorgeven kan tot maandag 26 december 14:00 (na dit tijdstip gaat er een slotje op).
- Bewerken van je post na die tijd heeft geen zin. Hier wordt een melding van gemaakt.
- 1 antwoord per gebruiker.
Proost! Goede kerst allemaal, maak (en houd) het gezellig!!!!
Het programma
14:00 Chelsea - Fulham
16:00 Arsenal - Wolverhampton Wanderers
16:00 Bolton Wanderers - Newcastle United
16:00 Liverpool - Blackburn Rovers
16:00 Manchester United - Wigan Athletic
16:00 Sunderland - Everton
16:00 West Bromwich Albion - Manchester City
20:45 Stoke City - Aston Villa
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 12-12-2011 14:30 Acties en spellen
in 12-12-2011 14:30 Acties en spellen
183 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bedankt voor de 100euro,en iedereen veel succes :d
0 Vind ik leuk's
kostas49:
Bedankt voor de 100euro,en iedereen veel succes :d

Binnen? Nice!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
De prijzen zijn overgemaakt. Aggeron dient even contact op te nemen via de pm met vonloite. Voor overige vragen ook vonloite even een pm sturen.
Bedankt voor de inzendingen! We gooien hier nu een slotje op.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.