Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

King of Poker! (Poker toernooi: €250 gegarandeerde prijzenpot)



Hi leden van VW!


In het verleden hebben we zeer succesvolle (en gezellige) pokertoernooien georganiseerd en dit willen we graag dunnetjes overdoen! In samenwerking met Bettingfans.com presenteren we daarom King of Poker. Dit toernooi is speciaal voor alle internationale leden van Bettingfans.com en Voetbalwedden.net.


Let op! Om je aan te melden ga je naar deze pagina van Bettingfans. In dit topic reageer je met I'm in. Vrijdag 19.45 uur krijg je via PM en mail het wachtwoord. Je kan overigens gewoon met je VW-account inloggen op Bettingfans!


Informatie

Prijzenpot: 250 euro gegarandeerd (loopt op per deelnemer)!

Sponsor/partner: TonyBet

Toernooinaam: "Bettingfans - King of Poker"

Poker variant: No Limit Texas Hold em

Datum: vrijdag, 3 april

Tijdstip: 20:00 (CET)

Buy-in: 5 euro (rebuy: 5 euro (een keer mogelijk))

Wachtwoord: via privebericht en mail (vrijdag 19:45 uur)


Meer informatie en direct aanmelden kan hier!


Helaas accepteert TonyBet geen Belgische spelers. We zijn nog druk bezig om alternatieven te organiseren! Mocht je suggesties hebben, trek gerust aan de spreekwoordelijke bel!


Mocht je vragen hebben stel ze in het eerder genoemde topic. We zullen alle vragen in het Bettingfans topic beantwoorden. Een PM mag uiteraard ook altijd!


Let op: aanmelden kan uitsluitend via dit topic!

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 27-03-2020 14:20 Acties en spellen
in 27-03-2020 14:20 Acties en spellen
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik ben even benieuwd naar de andere prijswinnaars, hebben jullie ook zoveel moeite met uitbetalen? Vind het echt een verschrikkelijke site dat Tonybet. Ben bijna 4 weken bezig geweest om mijn account te verifieren omdat ze moeilijk deden over documenten die ik aanleverde, terwijl ik bij geen enkele site problemen heb gehad. En nu wacht ik al ruim een week op uitbetaling naar Skrill. Bovendien vind ik de chat totaal niet hulpvaardig en onvriendelijk. Hebben jullie hier ook last van?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.