Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Knock 'em Out (ronde 2)

Vraag 1 sloeg in als een bom! Liefst 77 van de 156 wist niet het juiste antwoord te geven. We hebben van hen in deze contest afscheid moeten nemen, maar niet getreurd, in de subleague maken jullie nog kans op een prijs!


De volgende leden gaven het juiste antwoord op vraag 1 (gefeliciteerd!) en mogen dus meedoen aan deze ronde;

richard123, maxvanrooden, niks-mis-mee, sewpal, rutger133 ,brojkovic, dendre, bart27, unicornbet, mw11, wesley1240, benibet, benjohnson, frankydk, hooliesee, just4fun, munckie, luigifort, cap_schouw, yellowboy, pijnacker83, whoog, michael210690, bearcon, thijshildebrand, superwin ,jokke, muldertje, jokajoka, vassie29, Jorg321, manjoero, joeri93, bartfcb, jeroenunibet81, Bartigoal, raateland, bethjen, somersyannick, stoeprand, bartjuh235, mats, sportgambler, pimfct, feyenoord92, markhave, tomaat23, deniocus, Nick12841, Jorsun, windkracht11, altaidpech, cramerthomas, wazafit, Guybundy, tridentslash, visioen, emsikej, rollings, dennis1982m, arthur-vl, franky1, caantjes, jaheja,Jasgast, GERALDINE45, felipe-melo, vienna1995, bertje0252, mark145nl, josco, roma10, babygun, Dermato, gzeven, ruudjezw, rromeling, lexusflexus, guidoajax


We gaan door naar de tweede vraag in onze zoektocht naar de Champions League kenners van VW! Het gaat om de kwartfinales en ook nu zal het gaan om vier verschillende wedstrijden. Good luck en we zijn benieuwd wie we in de halve finale gaan treffen!


In deze vraag gaat het om de onderstaande wedstrijden:


Atalanta - Paris Saint Germain

RB Leipzig - Atlético Madrid

Barcelona - Bayern München

Manchester City - Olympique Lyon


Vraag 2: 

Hoeveel gele kaarten worden er in totaal gegeven in de bovenstaande duels?


Under 17.5

Over 17.5


Let op: schrijf je antwoord exact zoals ze hierboven zijn geschreven. Alleen dan neemt het systeem je antwoord mee!


Weet je niet hoe over en under weddenschappen werken? Check in dat geval dit artikel!


Spelregels

  • Je kunt alleen winnen als je alle rondes hebt overleefd. Instappen na de eerste ronde is niet mogelijk.
  • Je deelname is alleen geldig wanneer je je antwoord hebt geschreven zoals het voorbeeld uit de opgave.
  • Maximaal 1 inzending per persoon. Het bericht na afloop aanpassen is zichtbaar en dus nutteloos.
  • De winnaar(s) worden in de eerste week van september bericht.
  • Antwoorden (bewerken) is mogelijk tot woensdag 12augustus 20.59 uur!


Vragen?

Plaats ze vooral niet in dit topic. Dit topic is uitsluitend bedoeld voor antwoorden op de prijsvraag. In het algemene topic kun je vragen stellen, dit mag uiteraard ook via PM.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 10-08-2020 06:44 Acties en spellen
in 10-08-2020 06:44 Acties en spellen
62 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Under 17.5

1 Vind ik leuk's
ti ta to maat

Under 17.5

1 Vind ik leuk's

Under 17.5

1 Vind ik leuk's
groen geel

over 17,5

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.