Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Voetbalwedden Knock 'em Out!

Voetbalwedden Knock 'em Out


Terwijl de Champions League richting de finale gaat, is dat voor de leden van Voetbalwedden niet anders! Vanaf vandaag gaan we in een streep richting de finale, al geldt dat niet voor iedereen… Iedere ronde (achtste finale, kwartfinale, halve finale en de finale) verschijnt er een vraag in een forumtopic. Beantwoord jij deze vraag goed? Dan ga je door naar de volgende ronde. Heb je hem niet correct beantwoord? Dan haak jij af in de race richting een prijs!


Ga direct naar ronde 1!



Wat kun je winnen?

Dit is afhankelijk van het aantal winnaars. Ben je de enige winnaar? Dan pak je de volledige buit! 

  • Een winnaar: €100 Bol.com waardebon
  • Twee winnaars: allebei een €50 Bol.com waardebon
  • Drie winnaars: alle drie een €25 Bol.com waardebon
  • Vier winnaars: alle vier een €25 Bol.com waardebon
  • Meer dan vier winnaars: loterij van vier €25 waardebonnen


Waren de vragen dermate pittig? Geen probleem, dan verloten we vier €25 Bol.com waardebonnen onder alle deelnemers van de eerste ronde!


Spelregels

  • Je kunt alleen winnen als je alle rondes hebt overleefd. Instappen na de eerste ronde is niet mogelijk.
  • Je deelname is alleen geldig wanneer je je antwoord hebt geschreven zoals het voorbeeld uit de opgave.
  • Maximaal 1 inzending per persoon. Het bericht na afloop aanpassen is zichtbaar en dus nutteloos.
  • De winnaar(s) worden in de eerste week van september bericht.


Vragen?

Stel ze vooral (en alleen) in dit topic. De andere topics worden uitsluitend gebruikt om rondevraag antwoorden in te geven. Een vraag mag ook altijd gesteld worden via een PM.

5 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 30-07-2020 12:08 Acties en spellen
in 30-07-2020 12:08 Acties en spellen
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Het aanpassen van je antwoord voor de eerste wedstrijd gespeeld word lijkt me wel toegestaan?

0 Vind ik leuk's
Op do. jul.. 2020, 15:21 schreef maxvanrooden:

Het aanpassen van je antwoord voor de eerste wedstrijd gespeeld word lijkt me wel toegestaan?

Zeker. Zetten we er nog wel even bij.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Leuk weer dit, @Support. Iedereen succes!

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21
Op wo. aug.. 2020, 15:46 schreef backstabbers:

over 11.5

Dit is het algemene topic. Reageren doe je via deze link:

https://www.voetbalwedden.net/forum/acties-en-spellen-124/knock-em-out-ronde-1-5118

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Beste @Support , wanneer is ronde 2?

0 Vind ik leuk's
Op zo. aug.. 2020, 19:49 schreef dennis1982m:

Beste @Support , wanneer is ronde 2?

Hoi, je kunt ronde 2 nu vinden in het forum :)

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Er gaan toch wel 5 kaarten vallen in 4 wedstrijden, of niet? Ik denk dat alle 77 mensen over 4.5 gaan kiezen...

2 Vind ik leuk's

Even voor de zekerheid navragen. Twee keer geel = rood, dat geldt net als bij de bookies al 2 kaarten toch?

0 Vind ik leuk's
ti ta to maat

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.