Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Lucky13 (NLérs)

Goedemiddag Heren,


Misschien kennen de meeste het spel Lucky13 wel van SBS6 op de Nederlandse TV.

Dit is iedere werkdag van 18:30 t/m 19:00 (2 potjes). 1 potje rond 18:30 en 1 potje rond 18:50 na de reclame.


Speluitleg

Er zijn 13 vragen met allemaal meerkeuze van 2 antwoorden, binnen 10 seconde moet je antwoorden.


Als je alle 13 vragen goed hebt dan win je een geld bedrag die je op de bank uitbetaald krijgt.

Meespelen gaat via de gratis app en als je alle 13 vragen goed hebt krijg je de geld van de pot verdeeld.


Ronde 1 is 1000 euro, verdeeld over de mensen die alle 13 vragen in ronde 1 goed hebben

Ronde 2 is 2000 euro, verdeeld over de mensen die alle 13 vragen in ronde 2 goed hebben


Voor de 13 vragen begint laten ze een commercial zien waar je goed op de audio en beeld moet letten. Hier komt een vraag over, als je deze vraag goed hebt verdien je 1 klavertje. Dit is een soort joker.


Als je een klaver hebt en je hebt 1 vraag fout, dan wordt die eenmalig goedgekeurd.

Mocht je alle vragen goed hebben en je klaver nog hebben dan wordt het geld verdubbeld.


Mijn idee:

Meer personen weten meer dan 1 persoon. Mogelijk kunnen we in de chat dit spel doen.

Dus dat je met een laptop/pc de chat open hebt en als je het antwoord zeker weet dat je dit in de chat zegt. Als je denkt dat het het bovenste antwoord is typ je in de chat snel A, anders B.


Zo kan iedereen elkaar helpen. Ik hoor graag of er interesse is.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thunder
Country flagthunder in 16-08-2018 14:36 Acties en spellen
in 16-08-2018 14:36 Acties en spellen
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

en dan uiteindelijk 3 euro verdelen over hoeveel man?

0 Vind ik leuk's

Nja het kost niets, als je 2 rondes 3 euro verdiend heb je 6 euro en als je klaver hebt is dat 12 euro in een half uur verdiend. Er zitten soms rondes bij van 20 euro per persoon en het is gratis/fun.

Bericht gewijzigd door thunder op do 16 aug. 2018, 14:59
0 Vind ik leuk's
Op do. 16 aug. 2018, 16:59 schreef thunder:

Nja het kost niets, als je 2 rondes 3 euro verdiend heb je 6 euro en als je klaver hebt is dat 12 euro in een half uur verdiend. Er zitten soms rondes bij van 20 euro per persoon en het is gratis/fun.

ik zie altijd dat ze op het eind 3 euro winnen wie er overgebleven is, of is dat wat anders?

0 Vind ik leuk's

Ik vind het een tof initiatief en wil zeker een steentje bijdragen wanneer ik op dat moment online ben.

2 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.