Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen winnen: 3x kans op €30 miljoen

Wat doe jij eigenlijk met 30 miljoen?💰💰💰 Wij hebben wij 3 losse acties opgezet waarmee jij gratis kan meespelen met de Nederlandse oudejaarsloterij! 🎊


  1. In dit forum topic > lot FU-81957
  2. Op onze Twitter account, zie deze post > lot BO-24889
  3. Op onze Facebook pagina, zie deze post > lot FT-77706



Wat moet je doen?

  1. Tag in een reactie op dit bericht een ander lid met wie jij jouw prijs wil delen.
  2. Geef aan wat jij met 30 miljoen zou doen.


Kleine lettertjes:

  • Alleen personen van 18 jaar of ouder mogen aan deze actie meedoen. (Getagde) Winnaars worden geverifieerd op leeftijd (18+).
  • Alleen personen die een bankrekening in Nederland of België hebben kunnen aan deze actie meedoen.
  • Deelnemers kunnen tot 31 december 23:00 uur aan deze actie deelnemen. Alle andere reacties worden verwijderd.
  • Alleen prijzen hoger dan €100.000 komen in aanmerking voor deze actie.
  • Alleen de lotnummers FU-81957 (Forum), BO-24889 (Twitter) en FT-77706 (Facebook) zijn gekoppeld aan deze actie.
  • Indien op het lotnummer een prijs valt van tenminste €100.000, zal deze prijs verdeeld worden over alle deelnemers & getagde personen.
  • Indien op het lotnummer een prijs valt van < €100.000, zal deze prijs ten goede komen aan de community
  • Winnaars moeten over de gewonnen prijs zelf schenkbelasting betalen.
  • Wij nemen contact op met winnaars.
  • De officiële procedure voor het in ontvangst nemen van de geldprijs zal ter zijner tijd bekend worden gemaakt aan de eventuele winnaars.
4 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 29-12-2020 16:30 Acties en spellen
in 29-12-2020 16:30 Acties en spellen
83 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Nou zijn we al miljonairs? De website ligt er aan deze kant uit :p

0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

10 euro op het derde lot🥳

0 Vind ik leuk's

Wat zou ik doen met 30 miljoen? Nou een hele hoop lijkt me. Allereerst zou ik mijn huis afbetalen en een leuk bedrag opzij zetten voor mijn kinderen. Ik zou ook (als het weer mag) een mooie reis naar Amerika maken met mijn gezinnetje. De Ocean drive doen en de Gran Canyon bezoeken, prachtig lijk me dat. En natuurlijk ook Las Vegas bezoeken en dan naar Bellagio, dat is al jaren een droom voor me. Ik hoop ooit nog een grote som geld te winnen, voor nu neem ik vooral mijn voordeel aan goedkoop gokken met free spins op https://hollandsegokken.nl/free-spins/


Bericht gewijzigd door PeterBarber op do 28 jan. 2021, 09:14
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.