Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Paasfestijn actie: Super Streak (Betfirst)

Paasfestijn actie: Super Streak


Het is weer tijd voor de Champions League! In aanloop naar het Paasfestijn en een volle week aan mooie affiches, trappen we af met deze heerlijke winactie. Ben jij in staat om een Super Streak van 5 goede wedtips te behalen? Dan maak je kans op een van de tien €5 free bets bij Betfirst. Lees hieronder wat je moet doen en pak die Super Streak!


Prijsvraag: plaats jij 5 goedgekeurde wedtips (min. odd van 1.50) op een rij? Dan maak je kans op één van de tien free bets t.w.v. €5 bij Betfirst!


Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij Betfirst en maak evt. gebruik van de €200 welkomstbonus!

2. Belangrijk: voeg jouw Betfirst gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers

3. Plaats wedtips op wedstrijden die gespeeld zijn vóór zondag 14 april 23.59 uur


Plaats direct jouw wedtips via deze link!


Let op:

Je maakt kans op een van de tien prijzen als je vijf goedgekeurde wedtips (min. odd 1.50) op een rij hebt en je account van Betfirst gekoppeld is aan je profiel.


Wanneer maken wij de tien winnaars bekend:

De winnaars worden in de week van 15 april 2019 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Voorwaarden voor deze winactie:

  • Let op! Je hebt een geldig Betfirst account nodig om mee te doen. Als je pas na het plaatsen van je wedtips een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak eventueel de €200 welkomstbonus!
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Degene die zich aan alle voorwaarden heeft gehouden en vijf goedgekeurde wedtips op een rij heeft gespeeld (min. odd van 1.50), maakt kans op een van de tien €5 free bets bij Betfirst. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Alle wedstrijden gespeeld van dinsdag 9 april t/m zondag 14 april 2019 23:59 tellen mee voor deze winactie. Wedstrijden die later afgelopen zijn tellen dus niet mee.
  • Actie is alleen geldig voor spelers met een Betfirst account
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 9-04-2019 12:36 Acties en spellen
in 9-04-2019 12:36 Acties en spellen
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Zijn er mensen die echt moeite doen voor €5?


Komop jongens... (VW). Ik zit te wachten op 100% bonussen tot €100 of iets in die trent. Wil niet ondankbaar klinken, maar ik kan niet zoveel met een freebet van €5. Hoop echt dat jullie paasbonussen de moeite waard zijn zoals jullie zeggen. Ik kom hier om geld te verdienen. Niet om een freebet van €5 (ook nog eens) mogelijk te winnen.

4 Vind ik leuk's

Haha dit is inderdaad wel bizar karig ja.

3 Vind ik leuk's

Inderdaad, gewoon ouderwetse goeie bonussen willen we!!!

3 Vind ik leuk's

5 bets op rij goed om kans te maken op een freebet van €5??

0 Vind ik leuk's

Beetje jammer deze reacties.

Zie sommige namen wel voorbij komen bij andere acties waar ze freebet van 2,22 winnen,

En dan hoor je ze niet

1 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd`. Hier toch even link naar €5.000 aan Betfirst en Bet777 prijzen.

Bericht gewijzigd door wedden op di 6 jul. 2021, 12:54
3 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Op di. 9 apr. 2019, 16:49 schreef wedden:

Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd`. Hier toch even link naar €5.000 aan Betfirst en Bet777 prijzen. https://www.voetbalwedden.net/forum/acties-en-spellen-124/paasfestijn-2019-4624

Wat een onzin.


Om überhaupt bij het 'grote' te komen heb je groot geld nodig. Met die €5 ga je geen miljoen maken. TENZIJ je echt een achterlijke 20fold heb met de meest lucky keuzes. Maar dat is 1 op de miljoenen :)


Nogmaals, we mogen niet ondankbaar zijn om gratis acties waar we zelf niets voor hoeven te doen, maar je moet 1 ding niet vergeten. VW doet dit niet omdat ze ons aardig vinden o.i.d. Ze verdienen zelf goed geld met deze website als partner van de bookies omdat zij ons daarheen loodsen met reclame. Dan mogen we ook wel iets meer verwachten dan €5 freebetjes waar je ook nog eens veel voor moet doen denk je niet?

Bericht gewijzigd door wedden op di 6 jul. 2021, 12:55
2 Vind ik leuk's

Voor mij is de actie van de freebets ook niet interessant. Maar prima voor users die dit wel interessant vinden. Je hoeft er geen gebruik van te maken. ;-)

Over de bonussen merk ik dat ook de bookies minder bonussen uitgeven. Vorig jaar kreeg ik meerdere keren per maand wel lekkere stortingsbonussen per mail van BetFirst, Premium/Bwin, Unibet, Bet777 enz. enz.

Tegenwoordig amper meer bonussen. Lijkt er op dat de bookies wat terughoudender zijn geworden.

0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Op di. 9 apr. 2019, 18:30 schreef dionysiou:

Voor mij is de actie van de freebets ook niet interessant. Maar prima voor users die dit wel interessant vinden. Je hoeft er geen gebruik van te maken. ;-)

Over de bonussen merk ik dat ook de bookies minder bonussen uitgeven. Vorig jaar kreeg ik meerdere keren per maand wel lekkere stortingsbonussen per mail van BetFirst, Premium/Bwin, Unibet, Bet777 enz. enz.

Tegenwoordig amper meer bonussen. Lijkt er op dat de bookies wat terughoudender zijn geworden.

En dan is het de 'taak' van Voetbalwedden om daar iets aan te doen en te regelen voor ons zoals deze Paasbonussen :)


De oprichter(s) van Voetbalwedden verdienen zat knaken aan ons, dus ze mogen zich dan ook wel hard maken voor goede bonussen. Natuurlijk ligt het eindoordeel altijd bij de bookmaker zelf en bepalen zij welke bonus ze uitreiken, maar Voetbalwedden mag zich wel hard maken voor ons toch?


En natuurlijk zullen ze dat ook vast en zeker doen, maar ik word niet geil van een actie voor een €5 freebet of een bonus van 20-50%. Ik wil gewoon knallers hebben.


En daarnaast brengen ze het nu bewust weer allemaal heel spannend, dat je je moet (of kan) subscriben voor deze paasacties om z.s.m. op de hoogte te blijven van al het moois dat komen gaat volgens hen. Dan mag ik ook wel iets moois verwachten toch?

1 Vind ik leuk's
Op di. 9 apr. 2019, 18:37 schreef wessiej:
Op di. 9 apr. 2019, 18:30 schreef dionysiou:

Voor mij is de actie van de freebets ook niet interessant. Maar prima voor users die dit wel interessant vinden. Je hoeft er geen gebruik van te maken. ;-)

Over de bonussen merk ik dat ook de bookies minder bonussen uitgeven. Vorig jaar kreeg ik meerdere keren per maand wel lekkere stortingsbonussen per mail van BetFirst, Premium/Bwin, Unibet, Bet777 enz. enz.

Tegenwoordig amper meer bonussen. Lijkt er op dat de bookies wat terughoudender zijn geworden.

En dan is het de 'taak' van Voetbalwedden om daar iets aan te doen en te regelen voor ons zoals deze Paasbonussen :)


De oprichter(s) van Voetbalwedden verdienen zat knaken aan ons, dus ze mogen zich dan ook wel hard maken voor goede bonussen. Natuurlijk ligt het eindoordeel altijd bij de bookmaker zelf en bepalen zij welke bonus ze uitreiken, maar Voetbalwedden mag zich wel hard maken voor ons toch?


En natuurlijk zullen ze dat ook vast en zeker doen, maar ik word niet geil van een actie voor een €5 freebet of een bonus van 20-50%. Ik wil gewoon knallers hebben.


En daarnaast brengen ze het nu bewust weer allemaal heel spannend, dat je je moet (of kan) subscriben voor deze paasacties om z.s.m. op de hoogte te blijven van al het moois dat komen gaat volgens hen. Dan mag ik ook wel iets moois verwachten toch?

Ik snap je punt, en ik ben het deels met je eens. Aan de andere kant is elke bonus mooi meegenomen, toch?

Deze actie is wellicht niet echt interessant voor ons. Laten we er vanuit gaan dat ze een paar mooie stortingsbonussen klaar hebben staan voor ons! :-) Dan maakt dat alles weer goed.


Mochten ze straks na het lekker maken met slappe bonussen komen, dan zal dat alleen maar averechts werken. Dat weten ze zelf ook wel. VW wilt ook graag tevreden en loyale users, daar horen dikke bonussen - zoals ze in de mail schrijven - zeker bij!

Dus laten we de stortingsbonussen even afwachten!

1 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.