Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Paasfestijn actie: Super Streak (Betfirst)

Paasfestijn actie: Super Streak


Het is weer tijd voor de Champions League! In aanloop naar het Paasfestijn en een volle week aan mooie affiches, trappen we af met deze heerlijke winactie. Ben jij in staat om een Super Streak van 5 goede wedtips te behalen? Dan maak je kans op een van de tien €5 free bets bij Betfirst. Lees hieronder wat je moet doen en pak die Super Streak!


Prijsvraag: plaats jij 5 goedgekeurde wedtips (min. odd van 1.50) op een rij? Dan maak je kans op één van de tien free bets t.w.v. €5 bij Betfirst!


Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij Betfirst en maak evt. gebruik van de €200 welkomstbonus!

2. Belangrijk: voeg jouw Betfirst gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers

3. Plaats wedtips op wedstrijden die gespeeld zijn vóór zondag 14 april 23.59 uur


Plaats direct jouw wedtips via deze link!


Let op:

Je maakt kans op een van de tien prijzen als je vijf goedgekeurde wedtips (min. odd 1.50) op een rij hebt en je account van Betfirst gekoppeld is aan je profiel.


Wanneer maken wij de tien winnaars bekend:

De winnaars worden in de week van 15 april 2019 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Voorwaarden voor deze winactie:

  • Let op! Je hebt een geldig Betfirst account nodig om mee te doen. Als je pas na het plaatsen van je wedtips een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak eventueel de €200 welkomstbonus!
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Degene die zich aan alle voorwaarden heeft gehouden en vijf goedgekeurde wedtips op een rij heeft gespeeld (min. odd van 1.50), maakt kans op een van de tien €5 free bets bij Betfirst. In het geval van meerdere winnaars zal er worden geloot.
  • Alle wedstrijden gespeeld van dinsdag 9 april t/m zondag 14 april 2019 23:59 tellen mee voor deze winactie. Wedstrijden die later afgelopen zijn tellen dus niet mee.
  • Actie is alleen geldig voor spelers met een Betfirst account
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 9-04-2019 12:36 Acties en spellen
in 9-04-2019 12:36 Acties en spellen
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. 12 apr. 2019, 09:14 schreef vw-support:
Op wo. 10 apr. 2019, 23:45 schreef jordanns:

Vraagje ivm de actie. Gisteren 1 vd 2 matchen fout en vandaag beide juist. Hoe wordt het nu berekend? Heb ik er 3 op rij juist of alleen 2?

Je had drie op een rij goed, maar deze streak is inmiddels afgebroken. In je profiel kun je bij wedtips zien hoeveel je achter elkaar goed hebt.

En stake refund, onderbreekt dat je streak?

1 Vind ik leuk's

Ik heb 6 wedtips achter elkaar goed, ze zijn boven de 1.5. Kom ik nu in aanmerking?

0 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit
Op vr. 12 apr. 2019, 18:48 schreef arthur-vl:

Ik heb 6 wedtips achter elkaar goed, ze zijn boven de 1.5. Kom ik nu in aanmerking?

0 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit

Ik heb nu ook 6 wedtips achter elkaar goed. heb ik nu gewonnen :D

0 Vind ik leuk's

De wedtips zijn gecontroleerd en de Super Streaks zijn gepakt! Dit zijn de tien winnaars van de €5 free bet bij Betfirst:


1. elbichillo

2. sidoo-

3. onzemichael

4. superwin

5. lexusflexus

6. fucija

7. kreggie

8. AndyD

9. beirinckx

10. loekvrolijk


Gefeliciteerd toptippers! We nemen via een PM contact met jullie op. Heb je naast het net gevist? Klik hier voor een nieuwe Super Streak actie!


Let op: het kan zijn dat wanneer je bij je wedtips kijkt je je streaks niet ziet. Dit komt omdat de wedtips op die pagina gesorteerd zijn op de tijd van de wedstrijd, niet op de aanmaakdatum van de wedtip.

Bericht gewijzigd door Support op di 16 apr. 2019, 08:18
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.