Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag + aangepaste odds! Welke tijd schaatst Kramer? (5km)

PRIJSVRAAG EN AANGEPASTE ODDS: LEES VERDER!



Prijsvraag: op welke tijd komt Sven Kramer binnen?


Zondag 11 februari 08.00 uur (Nederlandse tijd) schaatst Sven Kramer zijn belangrijkste vijf kilometer van het jaar! Kramer is de topfavoriet, al blijft het oppassen voor de gevaarlijke outsider Ted-Jan Bloemen.


Voor de leden van Voetbalwedden.net is dit het uitgelezen moment om een €50 waardebon van Bol.com te winnen! Raad jij de tijd waarop Kramer binnenkomt, of zat jij het dichtste bij zijn tijd? Dan is de waardebon voor jou!


Post in dit topic de tijd die jij in gedachten hebt. Bijvoorbeeld: 'Sven Kramer: 6.01,86'. Meer hoef je niet te doen. Maandag maken we de winnaar bekend!


We vragen je in dit topic te antwoorden met de tijd in minuten, seconden en honderdsten. Bijvoorbeeld: 6.01,86 (M.SS,HH). Hij of zij die dit raadt ontvangt de Bol.com waardebon ter waarde van €50. Is de tijd niet goed geraden? Dan ontvangt degene die het dichtst bij zat de waardebon. Mochten er twee winnende inzendingen zijn, wordt er geloot.



Mr Green: aangepaste odds voor gouden plak Kramer!


Naast deze prijsvraag bieden we in samenwerking met Mr Green nog een fraaie actie: voor de vijf en tien kilometer schaatsen(mannen) kun je fraaie aangepaste odds meepakken. Sven Kramer is de favoriet bij uitstek, dus deze mogelijkheden kun je niet laten lopen!


Sven Kramer wint de 5000m: 1.25 → 1.50!

Sven Kramer wint de 10000m: 1.30 → 1.50!

Check hier de aangepaste odds van Mr Green!



Leo Vegas: acht keer je inzet bij een gouden rit van Kramer!


Ook Leo Vegas heeft de Oranjekoorts goed te pakken. Nieuwe klanten krijgen de uitgelezen mogelijkheid om met een goede bankroll te beginnen: zet je in op een gouden plak voor Sven Kramer tijdens de vijf kilometer? Dan pak je een odd van 8.00! (Max. stake van €5)

Check hier de aangepaste odds voor nieuwe klanten van Leo Vegas!


3 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar PromoPeter
Country flagPromoPeter in 8-02-2018 13:54 Acties en spellen
in 8-02-2018 13:54 Acties en spellen
116 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Sven Kramer: 6.05,88

0 Vind ik leuk's

6.06.21 als winnende tijd

0 Vind ik leuk's

6.06.21 als winnende tijd

0 Vind ik leuk's

6.06.21 als winnende tijd

0 Vind ik leuk's

Sven Kramer: 6.05,88

0 Vind ik leuk's

6.06.21 als winnende tijd

0 Vind ik leuk's

6.06.21 als tijd

0 Vind ik leuk's

6.06.21 als tijd

0 Vind ik leuk's

6.06.21 als tijd

0 Vind ik leuk's

6.06.21 als tijd

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.