Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: Ajax - Feyenoord, in welke minuut wordt het eerste doelpunt gescoord?

Aankomende zondag is het tijd voor Ajax - Feyenoord, de enige echte klassieker in de Eredivisie! Volgens de bookmakers gaat Ajax winnen maar of dit ook echt het geval is… we gaan het zien! Waar wij vooral benieuwd naar zijn: wanneer valt het eerste doelpunt?


Update; het eerste (en enige) doelpunt is gevallen in de 22e minuut! @markmark1985 is daarom de winnaar van deze prijsvraag en wint een bol.com bon ter waarde van €25. Gefeliciteerd!! Wij nemen via de chat contact met je op.


Bedankt allemaal voor het meedoen!!



Wat moet je doen?

Zet vóór zondag 17 januari 2021 16:30 in de reacties in de hoeveelste minuut jij denkt dat de eerste goal gescoord gaat worden. 


Voorbeeld antwoord: 18e minuut


Wat kan je winnen?

Wanneer je hebt gewonnen, ontvang je van ons een bol.com kaart met een waarde van de hoeveelheid minuten die zijn verstreken totdat de eerste goal is gevallen (met een minimum van €25).


Voorbeeld 1:

Valt het eerste doelpunt in de 8e minuut? Dan wint de juiste voorspeller een bol.com kaart van €25!


Voorbeeld 2:

Valt de eerste goal in de 92e minuut? Dan is de prijs een bol.com kaart van €92.


Zijn er meerdere juiste voorspellers, dan kijken we wie als eerste de juiste voorspelling heeft doorgegeven. Heeft niemand de juiste minuut voorspeld, dan kijken wij wie het dichtste bij het juiste antwoord zit. De data van het eerste doelpunt halen wij van livescore.com.

 

Wie mogen er allemaal mee doen?

Alle leden van voetbalwedden.net mogen aan deze prijsvraag meedoen, zorg wel dat je een profielafbeelding aan je profiel hebt gekoppeld.  

 

Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk zondag 17 januari 2021 16:30 uur om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 17 januari 16:30 uur niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. 

 

Succes allemaal en veel kijkplezier zondag!

Julia

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 15-01-2021 20:21 Acties en spellen
in 15-01-2021 20:21 Acties en spellen
113 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

28 ste minuut

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

27' minuut

Bericht gewijzigd door maxxxie33 op vr 15 jan. 2021, 23:12
0 Vind ik leuk's

21e minuut

Bericht gewijzigd door ditachi op zo 17 jan. 2021, 14:27
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

61e minuut

0 Vind ik leuk's
Met vriendelijke groet, Gelijkspelletje21

13min

Bericht gewijzigd door rollings op za 16 jan. 2021, 01:03
0 Vind ik leuk's

15e minuut

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.