Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Ajax - PSV: voorspel ruststand & eindstand & win €25.

Aankomende zondag gaan de nummer 1 en 2 van de Eredivisie het tegen elkaar opnemen; Ajax - PSV. Van de laatste 5 wedstrijden heeft Ajax er 3 gewonnen en PSV 4. Wel heeft Ajax het thuisvoordeel. Wie gaat met de winst naar huis? Denk jij het te weten? Doe dan nu mee! 



Wat moet je doen?

Zet voor 10 januari 2021 16:30 in de reacties wat de stand is bij rust en wat de eindstand wordt.

De juiste voorspeller wint een Paysafekaart van €25! Meerdere juiste voorspellers, dan kijken we wie als eerste de juiste voorspelling heeft doorgegeven. Is er geen winnaar, dan verdubbelen wij de komende prijsvraag de prijs tot €50.


Update; niemand heeft de juiste uitslag voorspeld, 2-2 (1-2)! We kunnen deze keer dus helaas geen prijs weggeven, maar we zullen wel de prijzenpot verdubbelen bij de volgende prijsvraag!🎉 Houd het forum daarom goed in de gaten! 👀


Voorbeeld antwoord: 1-2 (0-1)


Wat kan ik winnen?

Wanneer je hebt gewonnen, ontvang je van ons een Paysafecard ter waarde van €25 euro! Wij nemen contact met de winnaar op. 

 

Wie mogen er allemaal mee doen?

Alle leden van voetbalwedden.net mogen aan deze prijsvraag meedoen, zorg wel dat je een profielafbeelding aan je profiel hebt gekoppeld.  

 

Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk 10 januari 2021 16:30 uur om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 10 januari 16:30 uur niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. 

 

Succes!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 8-01-2021 15:05 Acties en spellen
in 8-01-2021 15:05 Acties en spellen
116 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Rust 1-1

Eindstand 3-1

0 Vind ik leuk's

1-0 (3-1)

Bericht gewijzigd door ditachi op zo 10 jan. 2021, 11:14
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper

Rust 1-1

Eindstand 4-2

0 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Rust 0-2

Eind 2-4

0 Vind ik leuk's

rust 1-1

einde 3-2

0 Vind ik leuk's

Rust: 1-3

Eind: 2-5

0 Vind ik leuk's

Rust 0-1 eindstand 1-1

0 Vind ik leuk's

Ruststand 0- 0

Eindstand 1-0

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.