Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Ajax - Young Boys - voorspel mee en win €25!

Vanavond is het zo ver; Ajax-Young Boys! Denk jij te weten wie er gaat winnen? Doe dan nu mee en voorspel wat de eindstand gaat worden en in welke minuut het eerste doelpunt gaat vallen. Deelname is gratis en je kunt een Paysafekaart ter waarde van €25 euro winnen! Lees snel verder! 👇


De laatste goal werd nog in de 92e minuut gemaakt door Ajax en de eindstand is 3-0 geworden! De winnaar is bekend en vind je in de reactie van Support op deze pagina. Bedankt allemaal voor het meedoen!! 😄


 

Wat moet je doen?

Zet vóór donderdag 11 maart 18:54 uur in de reacties wat de eindstand gaat worden volgens jou en in de hoeveelste minuut de eerste goal gaat vallen.

Als je denkt dat er niet gescoord gaat worden, dan is je antwoord; 0-0. 

 

Voorbeelden antwoord: 

2-1; 18e minuut

0-1, 52e minuut

0-0

 

Wat kan je winnen?

Onder alle deelnemers die de uitkomst goed hebben voorspeld, verloten we een Paysafekaart ter waarde van €25. Mocht niemand het juiste antwoord hebben voorspeld, dan kiezen we degene die als eerste het dichtste bij het juiste antwoord zit. We kijken eerst naar de eindstand en dan naar het tijdstip van de eerste goal. 

 

Wie mogen er allemaal mee doen?

Alle leden van voetbalwedden.net mogen aan deze prijsvraag meedoen, zorg wel dat je een profielafbeelding aan je profiel hebt gekoppeld.  

 

Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk donderdag 11 maart 18:54 uur om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 11 maart 18.54 uur niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. 

 

Succes allemaal!

Groeten Julia

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 9-03-2021 14:56 Acties en spellen
in 9-03-2021 14:56 Acties en spellen
139 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

2-0 13 min

0 Vind ik leuk's

3-0 17e min

0 Vind ik leuk's

2-0 35 min

0 Vind ik leuk's
rijk in het hart

2-0 en 28e min

0 Vind ik leuk's

4-0, 6e minuut

0 Vind ik leuk's

1-0 12’ minuut

0 Vind ik leuk's

Wow, Ajax was in vorm en het is uiteindelijk 3-0 geworden! 🎊 Sorry voor iedereen die 2-0 voorspeld had en in de 90e minuut stond te juichen! 😂


Het eerste doelpunt is best laat in de wedstrijd gescoord, in de 62e minuut door Klaassen. Niemand heeft dit goed voorspeld, maar @rikj1994 zat er met zijn antwoord wel het dichtste bij; 3-0, 41e minuut! 🏆 Gefeliciteerd, we zullen contact met jou opnemen via de chat!


Bedankt allemaal weer voor het meedoen en houd dit forum in de gaten voor alle leuke, spannende en mooie prijsvragen die er nog gaan komen! Fijn weekend! 😃


Groeten Julia

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

2-2 32e min

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.