Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Barcelona - Atlético Madrid: In welke minuut wordt er als eerst gescoord?

Het is weer tijd voor een forum prijsvraag! Voorspel in welke minuut er als eerst gescoord zal worden bij de wedstrijd Barcelona - Atlético Madrid, en maak kans op een bol.com bon t.w.v. €25!


We hebben een winnaar! Jansend10 was de eerste gebruiker die heeft voorspeld dat er in de 8e minuut gescoord zou worden, en heeft daarmee de bol.com bon gewonnen!


Houd het forum deze week goed in de gaten voor de volgende prijsvraag!


Hoe werkt het?

Laat voor komende zondag 16:15 een reactie achter op dit forum topic, met in welke minuut jij denkt dat er als eerst gescoord gaat worden.


Voorbeeld: 33e minuut of Er wordt niet gescoord


Wat kun je winnen?

De winnaar van deze prijsvraag zal een €25 cadeaubon krijgen! Als de winnaar eenmaal bepaald is, dan zal dit bekend worden gemaakt in dit topic en zal hij of zij een privebericht ontvangen met de cadeaubon.


Als er niemand is die het antwoord precies goed heeft geraden, zal degene die er het dichstbij zit deze prijsvraag winnen.


Zijn er meerdere spelers die hetzelfde antwoord hebben gegeven? Dan gaat de prijs naar degene die als eerste zijn voorspelling heeft geplaatst.


Wie kunnen meedoen?

Alle leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen. Uiteraard zijn dubbelaccounts niet toegestaan.


Je kunt tot zondag 06/02 16:15 je voorspelling plaatsen. Voorspellingen die zijn geplaatst na het begin van de wedstrijd tellen dus niet mee!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 3-02-2022 15:45 Acties en spellen
in 3-02-2022 15:45 Acties en spellen
69 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

32e minuut

0 Vind ik leuk's
Je kan beter lelijk winnen dan knap verliezen

66e min

0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

62e minuut

0 Vind ik leuk's

12de minuut

0 Vind ik leuk's

27e minuut

0 Vind ik leuk's

28ste minuut

Bericht gewijzigd door tomaat23 op do 3 feb. 2022, 23:17
0 Vind ik leuk's
ti ta to maat

33e minuut

0 Vind ik leuk's
Je moet soms niet nadenken maar juist voordenken!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.