Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Barcelona - Sevilla, voorspel de eindstand en maak kans op €25!

Komende zondag nemen de nummer 2 en 3 van de LaLiga het tegen elkaar op in Camp Nou. Barcelona doet het goed onder de leiding van Xavi en is de laatste tijd goed in vorm, hierom zijn ze ook duidelijk de favoriet bij de bookmakers. Kun jij de juiste eindstand voorspellen? Dan maak je kans op een cadeaubon van €25! 

Het is uiteindelijk 1-0 geworden en in totaal zijn er 20 overtredingen gemaakt, dalek zat er slechts 1 overtreding naast en heeft dus gewonnen, gefeliciteerd!

Hoe werkt het? 

Plaats voor komende zondag 03/04 21:00 jouw voorspelling met de juiste eindstand. Het is mogelijk dat meerdere mensen hetzelfde willen voorspellen, dus kun je ook voorspellen hoeveel overtredingen er worden gemaakt. Uiteraard is het ook mogelijk om te voorspellen dat er niet gescoord zal worden! Hieronder geven we twee voorbeelden


Voorbeeld: 3 - 1, 20 overtredingen

Voorbeeld: Er wordt niet gescoord, 23 overtredingen


Hoe wordt de winnaar gekozen? 

Eerst zullen we kijken of de eindstand juist is voorspeld, als er meerdere leden zijn die hetzelfde hebben voorspeld, wint degene die het dichtst bij het aantal overtredingen zit. 

Als niemand de juiste eindstand heeft voorspeld, wordt ook gekeken naar wie het dichtst bij zit, dan wint bijvoorbeeld degene die er 1 doelpunt van af zit. 


Wat kun je winnen? 

Zodra de winnaar bepaald is, zal deze een bol.com cadeaubon t.w.v. €25 ontvangen! Dit wordt ook bekend gemaakt via dit forum topic. De winnaar zal een privé bericht ontvangen van Support.


Wie kunnen er mee doen?

Alle actieve leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen, dubbelaccounts zijn niet toegestaan. Je kunt tot zondag 03/04 21:00 je voorspelling plaatsen. Voorspellingen die zijn geplaatst na dit tijdstip komen niet in aanmerking voor de prijs.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 31-03-2022 07:28 Acties en spellen
in 31-03-2022 07:28 Acties en spellen
56 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

2-1, 24 overtredingen

0 Vind ik leuk's

2-0 22 overtredingen

0 Vind ik leuk's

2-0, 21 overtredingen

0 Vind ik leuk's

0-0 33 overtredingen

0 Vind ik leuk's

2-0 en 28 overtredingen

Bericht gewijzigd door Bartigoal op Sun 3 Apr 2022, 18:26
0 Vind ik leuk's
  • Dalek (31-03-2022 09:37) Citatie verwijderen

    1-0, 19 overtredingen

We hebben een winnaar! Er is inmiddels contact opgenomen via de chat!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.