Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: Belgische Jupiler Pro League, win 50 euro bij Bwin!

Beste leden,

Een Nederlander een Fransman en een Belg worden gevraagd, om een test met een leugendetector te doen. Als er gelogen wordt geeft het apparaat een piep, bij de waarheid klinkt er niets. De fransman zegt in het apparaat : "Ik kan wel 45 stokbrooden op". Piep zegt het apparaat "Nou oke dan 5 stokbroden". Het apparaat zwijgt. De Nederlander zegt : "Ik kan wel 50 biertjes op". Piep zegt het apparaat. "Nou oke dan 10 biertjes". Ook deze keer geen geluid. Als laatste is de Belg aan de beurt. "Ik denk......Piep zegt het apparaat.


Geen slecht woord over Belgen, enkel een mopje! Tegenprestatie? De beste mop over Nederlanders wordt beloont met een freebet ter waarde van 10 euro. Deze mag gepost worden bij je antwoord. Wij van de crew beoordelen deze.

Omdat we met steeds meer Belgen komen te zitten op onze website en omdat er al wat vraag was naar een Belgisch getinte prijsvraag, zullen we bij de volgende prijsvraag onze pijlen richten op de Belgische Jupiler Pro League! Deze prijsvraag is uitgewerkt door Santiiago! Wij willen hem bij deze daarom ook bedanken voor de tijd die hij er in heeft gestoken. De inleidende mop komt van mijn hand. Dreigmailtjes mogen naar mijn inobx verstuurt worden en behandel ik binnen 24 uur.

Ale, wat moet gij doen?

De bedoeling is dat elk lid een eigen, fictieve (dus niet echt hoeven afsluiten), combi maakt van nevenweddenschappen op alle wedstrijden van de Belgische Jupiler Pro League (zie onder). Dit doe je bij de sponsor van deze prijsvraag Bwin.

Een voorbeeld van een nevenweddenschap is ‘Scoort team 1 een doelpunt?’, ‘Meer dan 0,5 doelpunten in de eerste helft’. Bij elke wedstrijd wordt één nevenweddenschap gekozen.

Let op: Om te vermijden dat iedereen nevenweddenschappen van 1,05 selecteert of 8x dezelfde nevenweddenschap neemt, zijn er enkele voorwaarden verbonden aan het plaatsen van de combi:

- 1 weddenschap per wedstrijd. Daarom ook 8 in je combi.

- Minimum quotering van een nevenweddenschap: 1,50

- Enkel een combi bij Bwin wordt geaccepteerd!

Hoe plaats ik de combi in het topic?

Ga naar Bwin, klik je nevenweddenschappen aan, maak een printscreen van je combi, ga naar tinypic.com, upload je afbeelding, kopieer de link die je vindt onder ‘IMG Code for Forums & Message Boards’ in het topic (dit zorgt ervoor dat de afbeelding direct zichtbaar is in het forum, is belangrijk & makkelijk voor de crew om de combi’s na te kijken).

Voorbeeld combi:


Hoe komen we tot een winnaar?

Elke weddenschap die je toevoegt heeft een odd van minimaal 1.50. Over 8 wedstrijden moet je een quote hebben van minimaal 150. Combi goed? Dan win je 50 euro.

Niemand combi goed?

Wordt vervolgd....

De voorwaarden

- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld.

- De winnaar krijgt 50 euro prijzengeld bij Bwin en een huldiging op het dorpsplein.

- Onder alle inzendingen verloten wij ook nog 5 freebets van 5 euro en 5 freebets van 10 euro (inlc. mop)

- Iedere gebruiker mag slechts één combi plaatsen geven.

- Je combi plaatsen kan tot vrijdag 30 maart 20:00 (na dit tijdstip gaat er een slotje op!).

Sponsor van deze prijsvraag

Bwin, krijg een unieke bonus van maar liefst 55 euro bij je inschrijving!

Veel succes!

Het programma

vrij 30 mrt, 20:30 Club Brugge – KRC Genk

zat 31 mrt, 18:00 KAA Gent – Standard

zat 31 mrt, 20:00 OH Leuven - Lierse

zat 31 mrt, 20:00 KV Mechelen – Cercle Brugge

zat 31 mrt, 20:00 Lokeren – Zulte Waregem

zat 31 mrt, 20:00 Bergen – Beerschot AC

zat 31 mrt, 20:00 Westerlo - STVV

zo 1 apr, 18:00 RCS Anderlecht – KV Kortrijk

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 27-03-2012 14:29 Acties en spellen
in 27-03-2012 14:29 Acties en spellen
102 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Opzeker een leuke prijsvraag. En thanx voor de freebet!
0 Vind ik leuk's
Bedankt voor de Freebet!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.