Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Champions League Finale! Voorspel tot wel 4x, en maak kans op €50!

Zaterdag is het eindelijk zo ver, de Champions League finale tussen Liverpool en Real Madrid staat op het programma! Gaat het Liverpool lukken om de beker mee naar huis te nemen, of zal Real de titel voor de 14e keer op zijn naam kunnen schrijven? Deze week kun je tot wel 4x een andere voorspelling insturen, door verschillende kanalen te gebruiken! 

Hoe werkt het? 

Voorspel voor zaterdag 28/05 21:00 in welke minuut er als eerst gescoord gaat worden. Deze week kun je maar liefst 4 verschillende voorspellingen doorgeven, door via het forum, Facebook, Twitter en Instagram te reageren! Let op, om een voorspelling door te geven via de social media kanalen, dien je ons account wel te volgen. De voorspelling gaat over de 90 minuten, plus eventuele verlenging. Een voorbeeld van een voorspelling staat hier onder. 


Voorbeeld: 39e minuut of 108e minuut


Let op, als je voorspelt dat er in de 93e minuut voor het eerst wordt gescoord, zal er geen onderscheid worden gemaakt tussen blessuretijd of verlenging. Als je verwacht dat er niet gescoord zal worden in de 90 minuten + verlenging, kun je dit ook aangeven!


Voorbeeld: Er wordt niet gescoord


Hoe wordt de winnaar gekozen? 

Eerst wordt gekeken wie er allemaal exact de juiste voorspelling hebben gegegeven. Als dit meerdere leden zijn, zal er door middel van loting worden bepaald wie de prijsvraag heeft gewonnen. Als niemand exact de juiste minuut heeft voorspeld, zal worden gekeken wie er het dichtst bij zit. 


We zullen contact opnemen met de winnaar via het platform waar de voorspelling is geplaatst. Als dit één van onze social media kanalen is, zullen wij je vragen om je mailadres zodat wij de prijs kunnen opsturen!


Wat kun je winnen?

De winnaar van deze prijsvraag kan een bol.com cadeaubon winnen van €50!

 

Wie kunnen er meedoen?

Alle leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen, dubbelaccounts zijn niet toegestaan. Je kunt tot zaterdag 28/05 21:00 je voorspelling plaatsen. Alle voorspellingen die zijn geplaatst na dit tijdstip, komen niet in aanmerking voor de prijs. Om een voorspelling te plaatsen via de social media kanalen, dien je ons account ook te volgen, anders komt de voorspelling niet in aanmerking voor de prijs



0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 27-05-2022 12:35 Acties en spellen
in 27-05-2022 12:35 Acties en spellen
62 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Benzema 22min

0 Vind ik leuk's

Plaats nog een voorspelling via de volgende kanalen:

Facebook | Twitter | Instagram


TOTO heeft ook een leuke actie voor de CL finale, waarbij je een gratis live weddenschap kunt ontvangen tot €50! Klik hier voor de actie

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Benzema 38min

0 Vind ik leuk's

18min mane

0 Vind ik leuk's
Fth

Hoeft geen goalscorer bij toch?

47e minuut

0 Vind ik leuk's
  • Rubeo (27-05-2022 12:52) Citatie verwijderen

    Hoeft geen goalscorer bij toch?

    47e minuut

Klopt, goalscorer hoeft er niet bij!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Geen doelpunt

0 Vind ik leuk's

66e minutos

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.