Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: Champions league (Maak kans op 200 euro)!

Wedders,

Er werd mij al de hele week gevraagd waar de prijsvraag blijft. Normaal gesproken staat hier geen vaste dag voor en we willen het natuurlijk wel een beetje speciaal houden. Sinterklaas is pas 5 december en we hebben vernomen dat hij speciaal voor jullie ook even bij ons op de koffie komt. Wordt vervolgd!

In een vorig topic gaf ik aan dat we deze speciaal gaan richten op de Belgische Jupiler Pro League. Aangezien het weekend aardig dicht in de buurt komt doen we het even anders en schuiven we die op naar volgende week. Deze prijsvraag is gericht op de Champions League ronde van volgende week plus een bonusvraag van een extra 20 euro beschikbaar gesteld door onze vriendelijke Belg Leonardo1965!

Leonardo had dit bedrag gewonnen maar wil dit graag beschikbaar stellen voor andere VW leden. Het lintje is onderweg Leo!

Wat wil ik van jullie weten?

Hoe maak jij kans op de standaard 50 euro? Onderaan dit bericht staat het complete programma voor volgende week. Ik wil van jullie weten hoeveel gelijke spelen er gaan vallen in deze ronde. Voor elk (exacte aantal) gelijke spel(en) dat jij goed voorspeld krijg je 5 euro. Iedereen begint met een startbedrag van twintig euro wat je verder kunt uitbouwen. We kijken dus naar het juiste aantal. 16 gelijke spelen dekt natuurlijk niet de rest.

Wij koppelen hieraan dus een bonusvraag van 20 euro. Deze bonusvraag bepaald ook bij meerdere juiste inzendingen wie er gaat winnen. Dit is een benaderingsvraag. Wij willen van jullie weten hoeveel toeschouwers er in totaal bij alle Champions League wedstrijden komen kijken (wij gebruiken soccerway.com als bron). Maarrrr.....we maken het nog even wat specialer:

Uit alle inzendingen gaan we bekijken wie het totaal aantal toeschouwers het dichtst benaderd. Zit jij binnen een marge van 500 toeschouwers, dan win je maar liefst 100 euro. Hier komt dus iedereen voor in aanmerking, ook als je niks hebt verdiend met de gelijke spelen. Komt de winnaar van de gelijke spelen ook nog een keer het dichtst in de buurt dan ronden we het totaal te winnen bedrag af naar 200 euro! Je moet er maar opkomen!

Let op! Je noteert de antwoorden als volgt:

Aantal wedstrijden gelijke spelen: 4. Bonus: 145.789 bezoekers.

Sponsor van deze prijsvraag

Bwin, krijg een unieke bonus van maar liefst 55 euro bij je inschrijving en doe mee met onze unieke Él Clasico actie: Edit link verwijderd want de El Clasico actie pagina bestaat niet meer.

De voorwaarden

- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld.

- De winnaar krijgt 50 euro prijzengeld bij Bwin. Met een max tot 200 euro.

- Onder alle inzendingen verloten wij ook nog 5 freebets van 5 euro en 5 freebets van 10 euro.

- Iedere gebruiker mag slechts één antwoord geven.

- Je kunt je antwoord doorgeven tot dinsdag 22 november 18:00 uur.

- Bewerken van je post heeft geen zin. Hier wordt een melding van gemaakt.

Hoe komen we tot een winnaar?

Degene met het hoogste saldo gaat door voor de hoofdprijs. Bij gelijke standen kijken we wie er het dichtst in de buurt zit van het totaal aantal toeschouwers.

De freebets worden verloot onder alle inzendingen, ongeacht goed of fout. Iedereen maakt dus kans hier op.

Heel veel succes!

Het programma:

Dinsdag 22 november:

18:00 Groep B CSKA - Lille

20:45 Groep A Napoli - Manchester City

20:45 Groep A Bayern - Villarreal

20:45 Groep B Trabzonspor - Inter

20:45 Groep C Otelul Galati - FC Basel

20:45 Groep C Manchester Utd - Benfica

20:45 Groep D Real Madrid - Dinamo

20:45 Groep D Lyon - Ajax

Woensdag 23 november:

18:00 Groep G Zenit - APOEL

19:00 Groep H Bate Borisov - Viktoria Plzen

20:45 Groep E Leverkusen - Chelsea

20:45 Groep E Valencia - Genk

20:45 Groep F Marseille - Olympiakos

20:45 Groep F Arsenal - Dortmund

20:45 Groep G Shaktar - Porto

20:45 Groep H AC Milan - Barcelona

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 18-11-2011 11:04 Acties en spellen
in 18-11-2011 11:04 Acties en spellen
148 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
maar:
Aantal wedstrijden gelijke spelen: 16. Bonus: 16 bezoekers.

Doe je enkel mee voor de loting misschien?
0 Vind ik leuk's
Gelijke spelen: 6
Toeschouwers: 633.336
0 Vind ik leuk's
Gelijke spelen 5
Toeschouwers 666.666
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Aantal gelijkkspelen : 4 , bezoekers : 678.798
0 Vind ik leuk's
Aantal wedstrijden gelijke spelen: 4. Bonus: 698.789 bezoekers.
0 Vind ik leuk's
5 gelijke spelen

Bonus: 699.999 toeschouwers
0 Vind ik leuk's
5 gelijkespelen
625.000 toeschouwers.
0 Vind ik leuk's
3x gelijkspel met 579.869 toeschouwers
0 Vind ik leuk's
Aantal gelijke spelen: 4 Bonus: 721.812 toeschouwers
0 Vind ik leuk's
Slechtste gokker van Nederland
gelijk spellen: 8
750.000 bezoekers
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.