Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: Eredivisie 'after winterstop' en win 30 euro

Prijsvraag:
Geef aan hoeveel doelpunten er komend weekend in de Nederlandse Eredivisie gemaakt gaan worden. Geef tevens aan in welke minuut het allereerste doelpunt van onderstaande wedstrijden gemaakt gaat worden (als tweede criteria voor wanneer deelnemers hetzelfde aantal doelpunten hebben). Heb je het precieze aantal doelpunten voor een wedstrijd goed dan krijg je daarvoor 5 punten. Zit je er 1 doelpunt naast 4 punten, 2 doelpunten naast 3 punten etc. Al je punten worden bij elkaar opgeteld en daar word de eindstand mee bepaald.

Prijzen:
Eerste plaats: 30 euro
Tweede plaats: 10 euro
Derde plaats: 10 euro

Uitbetaling:
Je krijg je prijs op je Bwin account gestort. Heb je deze nog niet dan kan je via de link aan de bovenkant van onze website er één aanmaken.

Voorwaarden:
Deze prijsvraag sluit aanstaande vrijdag (23-01-2010) om 19.00. Antwoorden die na dit tijdstip worden gegeven (of bewerkt) zullen uitgesloten worden van deelname. Iedere deelnemer mag één antwoord geven. Je gegeven antwoord is pas geldig als vanaf de start van deze prijsvraag tot de sluitingsdatum minimaal 10 berichten in het forum hebt geplaatst. In alle andere gevallen beslist de Crew van voetbalwedden.net.

De wedstrijden:
PSV - NEC:
Heracles Almelo - Vitesse:
SC Heerenveen - Willem II:
Roda JC - FC Utrecht:
RKC Waalwijk - NAC Breda:
Ajax - AZ:
FC Groningen - FC Twente:
VVV Venlo - Feyenoord:
Sparta - ADO Den Haag:

Succes!! (y) ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 17-01-2010 21:28 Acties en spellen
in 17-01-2010 21:28 Acties en spellen
44 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ben te laat, jammer
0 Vind ik leuk's
Helaas pindakaas!

Je was er vandaag wel vroeg bij ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Wanneer is de volgende prijsvraag ?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ga maar van volgende week uit ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.