Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag FC Utrecht - PSV, maak kans op een cadeaubon van €25!

Dit weekend nemen FC Utrecht en PSV Eindhoven het tegen elkaar op in de 26e speelronde van de Eredivisie. PSV is lekker bezig, maar weten ze in Utrecht ook drie belangrijke punten te halen? Voorspel hoe vaak er gescoord zal worden en wanneer het laatste doelpunt valt, en maak kans op een cadeaubon van €25!

Zondag is het in Utrecht bij 0-1 gebleven en dus was er één lid wat het aantal doelpunten juist had voorspeld: TotoYoure, gefeliciteerd!


Hoe werkt het?

Voorspel voor zondag 13/03 14:30 hoeveel goals er gescoord worden en in welke minuut de laatste gescoord zal worden. Als je verwacht dat er niet gescoord zal worden kun je dit ook voorspellen. Laat jouw voorspelling achter als een reactie in dit forum topic!


Voorbeeld: 4 goals, 92e minuut 

Voorbeeld: 0 doelpunten


Hoe wordt de winnaar gekozen?

Er wordt eerst gekeken naar het aantal goals dat is voorspeld. Als er meerdere leden zijn die hetzelfde hebben voorspeld, wordt er gekeken naar de minuut waarin het laatste doelpunt is gescoord. Degene die dit als eerst goed heeft voorspeld, of het dichtst bij zit, wint de prijsvraag.


Wat kun je winnen?

Zodra de winnaar bepaald is, zal deze een privébericht ontvangen van Support, met een bol.com cadeaubon van €25! De winnaar zal ook bekend worden gemaakt via dit forum topic.


Wie kunnen er meedoen?

Alle leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen, dubbelaccounts zijn niet toegestaan. Je kunt tot zondag 13/03 14:30 je voorspelling plaatsen. Voorspellingen die zijn geplaatst na dit tijdstip komen niet in aanmerking voor de prijs.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 10-03-2022 15:18 Acties en spellen
in 10-03-2022 15:18 Acties en spellen
53 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

3goals 81 minuut

0 Vind ik leuk's

3 goals, 61e minuut

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

4 goals, 81e minuut.

0 Vind ik leuk's

2 goals, 68e minuut

0 Vind ik leuk's

5 doelpunten en laatste in minuut 66

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

3 goals, 78e minuut laatste

0 Vind ik leuk's

2 doelpunten, minuut 67

0 Vind ik leuk's
Geef je over aan de realiteit, zonder gehechtheid aan een resultaat.

3 goals, 82e minuut

0 Vind ik leuk's

4 goals, 77e minuut

0 Vind ik leuk's

5 goals, 77e minuut

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.