Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: doelpunten per wedstrijd (win 50 euro)!


Beste leden,
Een nieuwe prijsvraag voor het weekend van vrijdag 4 november t/m zondag 6 november. Hierbij pakken we de Nederlands Eredivisie waarbij we gaan voorspellen hoeveel doelpunten gaan vallen per wedstrijd. Jullie mogen dit aangeven met 'overs' en 'unders'. Deze speelronde begint met de wedstrijd VVV - Excelsior op vrijdag en wordt afgesloten met PSV - Heracles op zondag.
Wat wil ik van jullie weten?
Hoeveel doelpunten worden er gescoord per wedstrijd. Je kunt hierbij kiezen uit de volgende mogelijkheden (andere mogelijke antwoorden zijn niet mogelijk:
under 2.5
over 2.5
over 3.5
over 4.5
over 5.5
Voor de mensen die nog niet weten van de inhoudt:
Met under 2.5 wordt bedoelt dat er in de wedstrijd niet meer dan 2 doelpunten worden gescoord. Dit zijn de doelpunten van beide ploegen samen. Een 0-0, 0-1, 1-0 en 1-1 zijn daarbij goed. Over 2.5 zijn minimaal drie doelpunten en alles wat daar boven ligt. Denk aan 2-1. Over 3.5 (min vier doelpunten) is bv. 2-2 en over 4,5 (minimaal vijf doelpunten) 3-2,4-4 etc. Beter of slechter kan ik het niet uitleggen.
Let op: je noteert de antwoorden als volgt:
VVV Venlo - Excelsior / over 2.5
NAC Breda - Vitesse / under 2.5
Roda JC Kerkrade - SC Heerenveen etc.
RKC Waalwijk - FC Groningen
Feyenoord - NEC
FC Utrecht - Ajax
FC Twente - De Graafschap
AZ - ADO Den Haag
PSV - Heracles Almelo
Bonus: PSV - Heracles Almelo
Let op! Naast deze antwoorden geef je onder het rijtje aan in welke wedstrijd volgens jou de meeste doelpunten vallen. Dit is de bonusvraag.
Sponsor van deze prijsvraag
Bwin, krijg een unieke bonus van maar liefst 55 euro bij je inschrijving!
Hoe komen we tot een winnaar (berekening van de punten)
Voor elke goed gegeven antwoord krijg je een punt. Waarbij je voor een over 4.5 weddenschap drie punten kunt verdienen en bij over 5.5 vijf punten. Geef je een antwoord over 4.5 dan tellen de weddenschappen over 2.5 en 3.5 natuurlijk niet mee. Over 3,5/ 4,5 en 5,5 is een extra risico die je neemt voor de punten.
Puntenverdeling:
under 2.5 1 punt
over 2.5 2 punt
over 3.5 3 punt
over 4.5 4 punt
over 5.5 5 punt
De voorwaarden
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld
- De winnaar krijgt 50 euro prijzengeld bij Bwin.
- Onder alle inzendingen verloten wij ook nog 5 freebets van 5 euro en 5 freebets van 10 euro.
- Iedere gebruiker mag slechts één antwoord geven.
- Je kunt je antwoord doorgeven tot vrijdag 4 november 20:00.
- Bewerken van je post heeft geen zin. Hier wordt een melding van gemaakt.
Hoe komen we tot een winnaar?
Degene met de meeste punten. Meerdere leden die gelijk staan? Dan kijken we naar de bonusvraag. Mocht er nog een gelijke stand zijn dan kijken we naar degene met de eerste geplaatste post.
De freebets worden verloot onder alle inzendingen, ongeacht goed of fout. Iedereen maakt dus kans hier op.
Heel veel succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 31-10-2011 13:12 Acties en spellen
in 31-10-2011 13:12 Acties en spellen
102 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gefeliciteerd iedereen! (y)
0 Vind ik leuk's
Dankzij Bwin en VW ben ik de gelukkige winnaar geworden van deze prijsvraag en win ik 50 euro! Hopelijk gaan we in de toekomst meer genieten van de acties van Bwin en VW samen.
Voor de rest feliciteer ik de overige prijswinnaars met hun freebets (y)
0 Vind ik leuk's
Gefeliciteerd Losblancos ! (y)
Ik dank Bwin & VW voor de Freebet ! (y)
Alle andere winnaars ook gefeliciteerd ! :D
0 Vind ik leuk's
Congrats Losblancos.
De rest ook gefeliciteerd met de Freebet!
0 Vind ik leuk's
Gefeliciteerd allemaal weer!
Helaas was ik zelf vergeten de vraag in te vullen hala :P
Volgende keer beter!
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Iedereen heeft zijn freebet (5 euro/10 euro) allemaal in de inbox ontvangen. Veel plezier ermee!
Gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Gefeliciteerd losblancos en alle freebet winnaars,
ik ben zelf ook een van de gelukkigen.
Bedankt VW, het was een leuke actie!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Thx voor de freebet ;-)
0 Vind ik leuk's
Leuke prijsvraag was het , gefeliciteert voor de winnaar , en iedereen die een freebet heeft gewonnen inc. mezelf.
Dat we er veel mee mogen winnen ;)
0 Vind ik leuk's
Gefeliciteerd Los Blancos (y)
Voor jou moet het toch wel een topweekend zijn, deze prijsvraag winnen en 2 punten uitlopen op Barca :d
P.S: Op je profielafbeelding is het shirt niet echt LOS BLANCOS he:P ;-)
Op naar de volgende prijsvraag! :)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.