Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: hoeveel toeschouwers in totaal?

Volgende week worden onderstaande wedstrijden in de Eredivisie gespeeld. We gooien er een prijsvraag in waarmee de top 3 een geldprijs wint welke op je Bwin account gestort wordt.

Wat moet je doen?
Geef voor volgende week vrijdag 26 februari 2010 19.00 uur aan, hoeveel toeschouwers er bij onderstaande wedstrijden IN TOTAAL naar het stadion gaan komen (wij gebruiken NOS teletekst als bron). Zit jij er het dichtste bij, dan win je!

De wedstrijden
ADO Den Haag - Roda JC
SC Heerenveen - Heracles
Vitesse - AZ
Willem II - VVV
Ajax - FC Utrecht
PSV - RKC
FC Groningen - Feyenoord
FC Twente - NEC
Sparta - NAC

Wat kan je winnen?
Eerste prijs: 30 euro
Tweede prijs: 20 euro
Derde t/m vijfde prijs: freebet van 5 euro

Voorwaarden
Iedere deelnemer kan één antwoord geven waarbij bij dubbele antwoorden het eerst gegeven antwoord telt. Er worden geen dubbele antwoorden toegestaan. Indien er dubbele antwoorden worden gegeven zal het antwoord van de deelnemer die deze het eerste in het forum heeft geplaatst meedoen met de prijsvraag, de/het andere antwoord(en) wordt/worden uitgesloten van deelname. De winnaars krijgen hun prijs op hun Bwin account gestort. De prijswinnaars zijn de deelnemers die als dichtste bij het uiteindelijke aantal zitten. Zijn er twee deelnemer met exact hetzelfde verschil dan zal de deelnemer die zijn/haar antwoord als eerste in het forum heeft geplaatst de prijs ontvangen.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 21-02-2010 21:13 Acties en spellen
in 21-02-2010 21:13 Acties en spellen
61 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
212500 toeschouwers :)
0 Vind ik leuk's
[quote]212500 toeschouwers :)

Mooi afgerond ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
191723 :p
0 Vind ik leuk's
Veni, vidi, vici
183500 beetje koud buiten liever thuis zitten voor de buis :p
0 Vind ik leuk's
182300 toeschouwers
0 Vind ik leuk's
189475 toeschouwers
0 Vind ik leuk's
194.875 hoop ik:P
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.