Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag F1 Kwalificatie Bahrein, voorspel de winnaar en maak kans op €25!

Het laatste zenuwslopende Formule 1 seizoen lijkt nog maar net achter de rug, maar deze week begint het nieuwe seizoen al weer! Met veel drastische wijzigingen in de regels, lijkt dit ook weer een veelbelovend seizoen te worden. Zelfs na de tests van vorige week, is er nog niks met zekerheid te zeggen over welk team dit seizoen de beste zal zijn! Kun jij voorspellen wie er zaterdag de kwalificatie wint? Dan maak je kans op een cadeaubon van €25!

elsjea had de Leclerc goed voorspeld en zat slechts 0.306 van zijn tijd af! Er is inmiddels contact opgenomen via de chat.


Hoe werkt het?

Plaats voor zaterdag 19/03 16:00 jouw voorspelling met de winnaar van de kwalificatie en de snelste tijd in dit forum topic. 


Voorbeeld: Max Verstappen, 1:31.900


Hoe wordt de winnaar gekozen?

Er wordt eerst gekeken naar de coureur die is voorspeld. Als er meerdere leden zijn die de goede coureur hebben voorspeld, wordt er gekeken wie het dichtst bij de snelste tijd zit. Als er niemand is die de juiste coureur heeft voorspeld, wordt er alleen gekeken naar de snelste tijd.


Wat kun je winnen?

Zodra de winnaar bepaald is, ontvangt hij/zij een bericht van Support met een bol.com cadeaubon t.w.v. €25! De winnaar zal ook bekend worden gemaakt via dit forum topic.


Wie kunnen er meedoen?

Alle leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen, dubbelaccounts zijn niet toegestaan. Je kunt tot zaterdag 19/03 16:00 je voorspelling plaatsen. Alle voorspellingen die zijn geplaatst na dit tijdstip, komen niet in aanmerking voor de prijs.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 16-03-2022 13:29 Acties en spellen
in 16-03-2022 13:29 Acties en spellen
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Lewis Hamilton, 1:30.346

0 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit

Verstappen 1:30.346

0 Vind ik leuk's

Verstappen 1:30:199

0 Vind ik leuk's

Max verstappen 1:32:750

0 Vind ik leuk's

Verstappen 1:28.686

0 Vind ik leuk's

Verstappen 1:31:678

0 Vind ik leuk's

Max Verstappen, 1:27:146

0 Vind ik leuk's

Verstappen 1:28:13

0 Vind ik leuk's

Verstappen 1:29:19

0 Vind ik leuk's

Lewis Hamilon. 1:30:189

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.