Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Manchester United - Brighton, voorspel de eindstand!

De transfer van Erik ten Hag naar Manchester United is veelbesproken en het wordt interessant om te zien of United dit seizoen weer goede resultaten kan behalen. Hun eerste wedstrijd in de Premier League is tegen Brighton & Hove Albion, van wie ze de vorige keer met 4-0 verloren. Lukt het ten Hag om het tij te keren bij United? Voorspel de juiste eindstand en maak kans op een cadeaubon t.w.v. €25!

Hoe werkt het? 

Voorspel voor komende zondag 07/08 15:00 de juiste eindstand en geef jouw voorspelling door via het forum en via onze Instagram om zoveel mogelijk kans te maken! Om je voorspelling via Instagram door te geven, dien je ons account wel te volgen. Een voorbeeld van een voorspelling kun je hieronder zien. 


Voorbeeld: 2-2


Volg deze link om je voorspelling te plaatsen via Instagram


Hoe wordt de winnaar gekozen?

Eerst wordt gekeken of er leden zijn die exact de juiste eindstand hebben voorspeld. Als dit meerdere leden zijn, wordt de uiteindelijke winnaar gekozen door middel van loting. Als er niemand is die exact de juiste eindstand heeft voorspeld, wordt er gekeken naar wie het dichtst bij zit. Ook hier geldt, als er meerdere leden bijvoorbeeld slechts 1 doelpunt van af zaten, wordt de uiteindelijke winnaar gekozen door middel van loting.


Wat kun je winnen?

De winnaar van deze prijsvraag zal een bol.com cadeaubon ontvangen t.w.v. €25!


Wie kunnen er meedoen?

Alle leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen, dubbelaccounts zijn niet toegestaan. Je kunt tot zondag 07/08 15:00 je voorspelling plaatsen. Alle voorspellingen die zijn geplaatst na dit tijdstip, komen niet in aanmerking voor de prijs. Voorspellingen via Instagram tellen alleen mee als je ons account vóór de uitslag van de wedstrijd volgt. 


1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 5-08-2022 14:15 Acties en spellen
in 5-08-2022 14:15 Acties en spellen
72 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

3-0 Manchester United.

0 Vind ik leuk's

1-2 brighton

1 Vind ik leuk's

5-1 zal man utd winnen

0 Vind ik leuk's

2-1 Man United

0 Vind ik leuk's
Je kan beter lelijk winnen dan knap verliezen

1-2 voor Brighton

1 Vind ik leuk's

4-2 voor man u

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.