Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Napoli - Inter, voorspel de juiste score!

De forum prijsvraag van deze week gaat over de wedstrijd Napoli vs. Inter die op 12/02 wordt gespeeld! Voorspel de correcte score en maak kans op een bol.com cadeaubon van €25!

De juiste eindstand was 1-1 en er waren in totaal 21 overtredingen! mvrijn was het dichtstbij met 23 overtredingen en heeft de prijsvraag dus gewonnen, gefeliciteerd! 


Hoe werkt het?

Laat voor zaterdag 12/02 18:00 een reactie achter in dit forum topic met jouw correcte score voorspelling! Daarnaast is er ook nog de benaderingsvraag: Hoeveel overtredingen worden er gemaakt? Beantwoord beide vragen en maak kans op de cadeaubon!


Voorbeeld: Napoli 3 - 2 Inter, 23 overtredingen. 


Wat kun je winnen? 

De winnaar van deze prijsvraag zal een bol.com cadeaubon van €25 ontvangen. Als de winnaar bepaald is, zal dat bekend worden gemaakt via dit forum topic en ontvangt hij/zij een prive bericht van support!


Als er meerdere spelers zijn die dezelfde score hebben doorgegeven, wordt er gekeken naar de benaderingsvraag. Degene die deze goed heeft, of het dichtst bij zit, wint de prijsvraag. Is de benaderingsvraag ook hetzelfde? Dan wint de speler die als eerste zijn reactie heeft geplaatst. 


Wie kunnen meedoen?

Alle leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen. Uiteraard zijn dubbelaccounts niet toegestaan. 

Je kunt tot zaterdag 12/02 18:00 je voorspelling plaatsen. Voorspellingen die zijn geplaatst na het begin van de wedstrijd tellen dus niet mee!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 9-02-2022 15:15 Acties en spellen
in 9-02-2022 15:15 Acties en spellen
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

0-0 en 27 overtredingen

0 Vind ik leuk's

1-2, 27 overtredingen

0 Vind ik leuk's

0-2 19 overtredingen

0 Vind ik leuk's

2-2 // 33 overtredingen

0 Vind ik leuk's
sport, is politics , making war, religion and a way of life , ............and only the most talented, real fighters and people with a winners mentality , and perfectionists , takes it all,...

Napoli 1-3 Inter, 30 overtredingen

0 Vind ik leuk's

1-3

26 overtredingen

0 Vind ik leuk's

3-3 40 overtredingen

0 Vind ik leuk's

1-2, 25 overtredingen

0 Vind ik leuk's

inter 3-1 28 overtredingen

0 Vind ik leuk's

2-1 en 21 overtredingen

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.