Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Nederland - Denemarken, voorspel en win €25!

Komende zaterdag 26/03 zal het Nederlandse elftal het in de Amsterdam ArenA opnemen tegen de Deense nationale ploeg, in een vriendschappelijke wedstrijd. Hoewel er niet veel op het spel staat, kan het wel een interessante wedstrijd worden met twee tegenstanders die aan elkaar gewaagd zijn. Voorspel jij welke ploeg het eerste doelpunt scoort en in welke minuut? Dan maak je kans op een cadeaubon van €25!

Bergwijn scoorde in de 16e minuut het eerste doelpunt, dus zat psvjw met zijn voorspelling er slechts 1 minuut van af, gefeliciteerd!

Hoe werkt het? 

Plaats voor zaterdag 26/03 20:45 jouw voorspelling, met welke ploeg als eerste scoort en in welke minuut dit eerste doelpunt zal vallen. Uiteraard is het ook mogelijk om te voorspellen dat er niet gescoord zal worden! 


Voorbeeld: Nederland, 56e minuut 

Voorbeeld: Er wordt niet gescoord


Hoe wordt de winnaar gekozen? 

Eerst wordt er gekeken of de ploeg goed is voorspeld. Als dit het geval is, dan wordt er gekeken wie het dichtst bij de juiste minuut zit. In het zeldzame geval dat er twee leden exact dezelfde - goede - voorspelling hebben gegeven, wint degene die hem als eerste heeft geplaatst. 


Wat kun je winnen? 

Zodra de winnaar bepaald is, zal deze een bol.com cadeaubon t.w.v. €25 ontvangen! Hiervoor zal diegene een privébericht ontvangen van Support, houd dus goed de chat in de gaten! 


Wie kunnen er mee doen?

Alle actieve leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen, dubbelaccounts zijn niet toegestaan. Je kunt tot zaterdag 26/03 20:45 je voorspelling plaatsen. Voorspellingen die zijn geplaatst na dit tijdstip komen niet in aanmerking voor de prijs.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 24-03-2022 14:44 Acties en spellen
in 24-03-2022 14:44 Acties en spellen
67 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

gelijk, geen doelpunten

0 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Nederland, 33e minuut

0 Vind ik leuk's

Denemarken, 13e minuut

0 Vind ik leuk's

Nederland, 12de minuut

0 Vind ik leuk's

Nederland 35e minuut.

0 Vind ik leuk's

Nederland, 42e minuut

0 Vind ik leuk's

Nederland 33'

0 Vind ik leuk's
sport, is politics , making war, religion and a way of life , ............and only the most talented, real fighters and people with a winners mentality , and perfectionists , takes it all,...

Nederland, 75e minuut

0 Vind ik leuk's

Gelijk, geen doelpunten

0 Vind ik leuk's

nederland 28 min

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.