Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Noorwegen - Nederland: Wie zal als eerste scoren en wanneer?

Deze woensdag ontvangen de Noren het Nederlandse elftal voor misschien wel de belangrijkste pot in de WK kwalificatie. Beide landen hebben 6 punten in groep G. Bij verlies, worden de kansen op directe plaatsing erg klein. Van Gaal verklapt weinig over zijn tactiek, zal hij weer weten te verrassen?


De winnaar is bekend en zat echt heel dicht bij het juiste antwoord! Check de winnaar in de laatste reactie van Support. Bedankt allemaal voor het meedoen!!



Er staat dus genoeg op het spel, maar wij doen er nog een schepje bovenop. Doe mee met onze forum prijsvraag en maak kans op een Bol.com kaart ter waarde van € 100!


Wat moet je daarvoor doen?

Plaats in een reactie wie de eerste Nederlandse doelpuntenmaker gaat worden, en in welke minuut de eerste Nederlandse goal zal vallen.


Voorbeeld: De Jong 18’


Verwacht je dat Nederland doelpuntloos naar huis gestuurd wordt? Dan reageer je met niemand.


Wat kan je winnen?

Een € 100 Bol.com kaart ligt klaar voor de winnaar van de prijsvraag.


De winnaar wordt bepaald op basis van doelpuntenmaker. Als meerdere inzendingen de doelpuntenmaker juist hebben, dan wordt er gekeken wie het dicht bij tijdstip van doelpunt zit. Als niemand de juiste doelpuntenmaker heeft voorspeld, dan kijken we wie het dichtst bij de minuut van het doelpunt zit.


Mochten meerdere spelers de juiste voorspelling hebben geplaatst, dan kijken we naar tijdstip van plaatsing. Uiteraard geldt hier: wie het eerst komt, wie het eerst maalt.


Wie kunnen meedoen?

Alle leden van Voetbalwedden.net mogen meedoen. Om in aanmerking te komen voor een prijs, moet je een unieke avatar aan je account hebben toegevoegd.


Tot wanneer kan je een voorspelling plaatsen?

Je hebt tot woensdag om 20:45 om een voorspelling in dit topic te plaatsen. voorspellingen mogen na dat tijdstip ook niet meer bewerkt worden. Je mag maar 1 voorspelling per account plaatsen.


Veel succes!

Groetjes Julia

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 31-08-2021 14:50 Acties en spellen
in 31-08-2021 14:50 Acties en spellen
116 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

haaland 14

0 Vind ik leuk's

Cody Gapko 33 ste minuut

0 Vind ik leuk's

Klaassen, 20e minuut

0 Vind ik leuk's

Het was een spannende WK kwalificatie wedstrijd, welke uiteindelijk is geëindigd in een gelijkspel; 1-1. Davy Klaassen scoorde in de 36e minuut voor Nederland. De eerste die dit had voorspeld en maar 3 minuten van het juiste tijdstip af zat was @emsikej! Gefeliciteerd!🎉 Jij hebt een bol.com bon t.w.v. €100 gewonnen. We nemen contact met je op via de chat.


Bedankt allemaal voor het meedoen!


Groeten Julia

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Gefeliciteerd Emsikej 😄

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.