Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: Raad waar dit stadion staat en win 70 euro!

Hallo,
Leuke opdracht met dit weer! Binnen zitten, computer aan en zoeken maar. Opdracht is simpel:
Waar staat dit stadion?

Wij verbinden niet al teveel regels aan deze prijsvraag. Iedereen mag dus roepen wat en wanneer die wil, mits het een beetje netjes blijft. Mocht je het station hebben gevonden hebben, google het adres en telefoon nummer en bel mij even op. Ik zal persoonlijk de gelukkige ter woord staan* De winnaar krijgt van mij 70 euro wed tegoed bij bwin.
Wat wil ik van jullie weten?
- de naam van dit stadion
- plus de coördinaten (muispijl op de middenstap houden en onderin verschijnen de coördinaten)
- bv. 25°7'45.81"N 55° 8'10.41"
De voorwaarden
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld
- De winnaar krijgt 70 euro prijzengeld bij Bwin.
- Google earth is wel handig voor deze prijsvraag.
- Wanneer wij het goede antwoord zien verschijnen stopt de prijsvraag.
- Woensdag nog geen goed antwoord? Dan geven we een hint. Tips komen er zeker. Wellicht kunnen we nog wat met de prijs doen, mocht het heel erg lang gaan duren.
- Bewerken van je post heeft geen zin. Hier wordt een melding van gemaakt.
Succes!
* = een grapje
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 5-12-2011 14:22 Acties en spellen
in 5-12-2011 14:22 Acties en spellen
40 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mocht je het station hebben gevonden hebben, google het adres en telefoon nummer en bel mij even op. Ik zal persoonlijk de gelukkige ter woord staan
Dus jouw telefoonnummer staat bij het adres van het stadion?
0 Vind ik leuk's
dedavid36:
Mocht je het station hebben gevonden hebben, google het adres en telefoon nummer en bel mij even op. Ik zal persoonlijk de gelukkige ter woord staan
Dus jouw telefoonnummer staat bij het adres van het stadion?

:)
vonloite:

Wat wil ik van jullie weten?
- de naam van dit stadion
- plus de coördinaten (muispijl op de middenstap houden en onderin verschijnen de coördinaten)
- bv. 25°7'45.81"N 55° 8'10.41"

(y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
ik voel aan mijn dikken teen dat stadion zeker in Brazilië te vinden is, maar waar?
0 Vind ik leuk's
ik zie toch geen station op die foto hoor...
0 Vind ik leuk's
Pffff Vonloite, nu moeten we nog zotte kosten gaan doen voor het winnen van een prijsvraag, internationaal bellen is niet zo goedkoop hoor :D
0 Vind ik leuk's
* = een grapje
Goed gelezen jongens :P Misschien dat een hint me later gaat helpen, na 10 google zoekopties geef ik de hoop op.
0 Vind ik leuk's
:d ik heb ff zitte zoeken maar toe ik twee landen had bekeken ,nou ja landen stukkies land :p
ben ik er maar mee gestopt niet te doen :(
0 Vind ik leuk's
Ja manjes dat is niet te doen dat kan overal zijn :s :p
0 Vind ik leuk's
Haha topactie weer. Ben benieuwd naar de eerste hint! :d
0 Vind ik leuk's
een speldje in een hooiberg van 510.065.000 km² :p
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.