Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: Raad waar dit stadion staat en win 70 euro!

Hallo,
Leuke opdracht met dit weer! Binnen zitten, computer aan en zoeken maar. Opdracht is simpel:
Waar staat dit stadion?

Wij verbinden niet al teveel regels aan deze prijsvraag. Iedereen mag dus roepen wat en wanneer die wil, mits het een beetje netjes blijft. Mocht je het station hebben gevonden hebben, google het adres en telefoon nummer en bel mij even op. Ik zal persoonlijk de gelukkige ter woord staan* De winnaar krijgt van mij 70 euro wed tegoed bij bwin.
Wat wil ik van jullie weten?
- de naam van dit stadion
- plus de coördinaten (muispijl op de middenstap houden en onderin verschijnen de coördinaten)
- bv. 25°7'45.81"N 55° 8'10.41"
De voorwaarden
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld
- De winnaar krijgt 70 euro prijzengeld bij Bwin.
- Google earth is wel handig voor deze prijsvraag.
- Wanneer wij het goede antwoord zien verschijnen stopt de prijsvraag.
- Woensdag nog geen goed antwoord? Dan geven we een hint. Tips komen er zeker. Wellicht kunnen we nog wat met de prijs doen, mocht het heel erg lang gaan duren.
- Bewerken van je post heeft geen zin. Hier wordt een melding van gemaakt.
Succes!
* = een grapje
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 5-12-2011 14:22 Acties en spellen
in 5-12-2011 14:22 Acties en spellen
40 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
aratel:
Sorry vonloite, kon je telefoonnummer niet vinden, maar het goede antwoord wel!
Kamlapur Stadium in Dhaka in Bangladesh
23°43'31.64' N 90°25'45.95'O

Briljant! Topper!!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Gefeliciteerd heel knap gevonden! (y)
0 Vind ik leuk's
Prachtig en snel gevonden!!
feli (y)
0 Vind ik leuk's
klaas_fcg:
Prachtig en snel gevonden!!
feli (y)

Klaas, welkom op het forum! Leuk dat je je eerste forum post hebt gemaakt :-) Groningen supporter zie ik... leuk hoor!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Super Aratel
Complimenten (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
hoedje af man (20 tekens)
0 Vind ik leuk's
aratel:
draco:
aratel:
Sorry vonloite, kon je telefoonnummer niet vinden, maar het goede antwoord wel! Kamlapur Stadium in Dhaka in Bangladesh 23°43'31.64' N 90°25'45.95'O
Proficiat ; dat is het idd mogen we ook weten hoe en op welke manier je dit zo vlug gevonden hebt ???? Want denk niet dat je dit gevonden hebt door ff Google Earth te "overvliegen"

Bedankt, en ik zal het even uitleggen.
Ik begon op Worldstadiums.com in Afrika, daar alle landen afgezocht.
Toen vond ik een andere site en opnieuw heel Afrika afgezocht.
Niets gevonden en toen Zuid-Amerika, Noord-Amerika, helft van Europa gedaan.
Weer niets en toen maar eens aan Azië begonnen.
Hier kwam ik bij Bangladesh terecht en toen was het alleen nog even coördinaten opzoeken.
http://www.earthplacemarks.com/
dat was de site overigens!

Ik moet dit antwoord helaas afkeuren. Je zat qua graden niet helemaal goed. Ik vroeg namelijk de coördinaten van de middenstip. Nu kan het zijn dat de materiaalman de lijnen gister niet goed heeft gewit, waar een schoonheidsfoutje bij jou natuurlijk snel is gemaakt.
Ok, dit is de laatste keer dat ik een stadion als prijsvraag plaats. Ik ben werkelijk waar een uur bezig geweest om de binnenlanden van Bangladesh door te spitten opzoek naar een fatsoenlijk stadion! Ik ben gisteravond nog naar de afhaal Chinees om de hoek gegaan om wat advies te vragen. Ze hebben het stadion nog net niet voor me gebouwd de afgelopen weken.
Ach ja, je blijft ze er altijd tussen houden.....;)! Kom maar terug uit de binnenlanden van Oost Timor en Brazilie beste leden, we hebben namelijk een winnaar!
Super knap werk jongen! Al had ik graag een telefoontje van je verwacht! De freebets liggen klaar in je inbox Aratel! Iedereen bedankt overigens!
gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Iedereen bedankt voor de felicitaties en natuurlijk vooral Vonloite/VW-Crew bedankt!
Ben vanzelfsprekend zeer blij met de €70 euro! Beste sinterklaas cadeau van dit jaar (y)
Hou jullie op de hoogte wat ik er mee ga doen, maar nu ga ik deze week eerst me verdiepen in het wedden door wat dingen te lezen.
Iemand nog een tip voor een goed artikel of strategie?
0 Vind ik leuk's
aratel:
Iemand nog een tip voor een goed artikel of strategie?

fake_03 heeft een mooie combi in zijn topic :d quote 5,35 dus je 70 euro freebet wordt er 374,5 (y)
Als je hem juist hebt natuurlijk :p
0 Vind ik leuk's
@Vonloite,ik vind nogtans die prijsvragen over stadions wel leuk. is tenminste iets waar je voor moet zoeken :D
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.