Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Amerikaanse Presidentsverkiezingen: Wie gaat er op 3 november winnen?

Je kunt het bijna niet hebben gemist… de presidentsverkiezingen in Amerika zijn in volle gang en dinsdagnacht wordt het duidelijk of Trump mag blijven zitten of dat Biden zijn stokje overneemt! Je kunt aan de peilingen zien wie er volgens de politieke experts gaat winnen, maar 4 jaar geleden bleek dit geen goede graadmeter te zijn. Denk jij wel exact te weten wie er gaat winnen? Doe dan nu mee aan onze prijsvraag! De winnaar en de runner-up winnen een heerlijk warme en unieke Voetbalwedden hoodie! Vergeet geen avatar in je profiel in te stellen, mocht je die nog niet hebben, anders maak je helaas geen kans op een prijs. 


Wat moet je doen?

Voorspel hoeveel kiesmannen Biden en Trump achter zich scharen. Het totaal moet altijd 538 kiesmannen zijn. 


Voorbeeld van een mogelijk antwoord: 

Trump: 253

Biden: 285


Hoe kun je winnen?

Voorspel zo nauwkeurig mogelijk het totale aantal kiesmannen per kandidaat (Trump en Biden). Indien er meer dan 2 leden zijn die het antwoord exact hebben geraden (of er evenveel vanaf zitten), dan gaat de prijs naar de leden die het antwoord als eerste en tweede in het forum hebben geplaatst. 


Wie kunnen er meedoen?

Alle leden van voetbalwedden.net kunnen gratis meedoen, mits je een avatar aan je profiel hebt gekoppeld. Heb je geen avatar aan je profiel gekoppeld, dan zal je deelname helaas worden verwijderd. Via “mijn profiel” en “instellingen” is je profiel afbeelding te makkelijk te wijzigen; dit kan ook op onze mobiele site.  


Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk dinsdag 4 november om 00.00 (dus dinsdagnacht) om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 3 november 2020, 23:59 niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen toegestaan.


Wat kan je winnen?

De winnaar en runner-up krijgen een heerlijk warme en unieke Voetbalwedden.net hoodie! Wij nemen contact op met de winnaars en de hoodies zullen met de post worden toegestuurd. 


Veel succes!!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 2-11-2020 08:55 Acties en spellen
in 2-11-2020 08:55 Acties en spellen
82 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Voor onze Belgische bezoekers heeft Ladbrokes een speciale promotie voor de Amerikaanse verkiezingen.



1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Trump: 285

Biden: 253

Bericht gewijzigd door Support op di 24 nov. 2020, 09:28
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

Trump: 270

Biden: 268

1 Vind ik leuk's

Trump: 247

Biden: 284

Bericht gewijzigd door ceetnn op di 3 nov. 2020, 12:21
0 Vind ik leuk's

trump: 221

Biden: 317

0 Vind ik leuk's

Trump: 250

Biden: 288

0 Vind ik leuk's

Biden 301

Trump 237

1 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Biden 334

Trump 204

Bericht gewijzigd door sporttv op ma 2 nov. 2020, 11:03
0 Vind ik leuk's

Biden 369

Trump 169

0 Vind ik leuk's

Biden 238

Trump 300


Tip: via deze site kan je jouw eigen map maken, hierdoor gok je in ieder geval niet op uitslagen die onmogelijk zijn. https://www.realclearpolitics.com/epolls/2020/president/create_your_own_president_map.html

Bericht gewijzigd door datel13 op di 3 nov. 2020, 15:35
2 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.