Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag Amerikaanse Presidentsverkiezingen: Wie gaat er op 3 november winnen?

Je kunt het bijna niet hebben gemist… de presidentsverkiezingen in Amerika zijn in volle gang en dinsdagnacht wordt het duidelijk of Trump mag blijven zitten of dat Biden zijn stokje overneemt! Je kunt aan de peilingen zien wie er volgens de politieke experts gaat winnen, maar 4 jaar geleden bleek dit geen goede graadmeter te zijn. Denk jij wel exact te weten wie er gaat winnen? Doe dan nu mee aan onze prijsvraag! De winnaar en de runner-up winnen een heerlijk warme en unieke Voetbalwedden hoodie! Vergeet geen avatar in je profiel in te stellen, mocht je die nog niet hebben, anders maak je helaas geen kans op een prijs. 


Wat moet je doen?

Voorspel hoeveel kiesmannen Biden en Trump achter zich scharen. Het totaal moet altijd 538 kiesmannen zijn. 


Voorbeeld van een mogelijk antwoord: 

Trump: 253

Biden: 285


Hoe kun je winnen?

Voorspel zo nauwkeurig mogelijk het totale aantal kiesmannen per kandidaat (Trump en Biden). Indien er meer dan 2 leden zijn die het antwoord exact hebben geraden (of er evenveel vanaf zitten), dan gaat de prijs naar de leden die het antwoord als eerste en tweede in het forum hebben geplaatst. 


Wie kunnen er meedoen?

Alle leden van voetbalwedden.net kunnen gratis meedoen, mits je een avatar aan je profiel hebt gekoppeld. Heb je geen avatar aan je profiel gekoppeld, dan zal je deelname helaas worden verwijderd. Via “mijn profiel” en “instellingen” is je profiel afbeelding te makkelijk te wijzigen; dit kan ook op onze mobiele site.  


Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk dinsdag 4 november om 00.00 (dus dinsdagnacht) om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 3 november 2020, 23:59 niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen toegestaan.


Wat kan je winnen?

De winnaar en runner-up krijgen een heerlijk warme en unieke Voetbalwedden.net hoodie! Wij nemen contact op met de winnaars en de hoodies zullen met de post worden toegestuurd. 


Veel succes!!

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 2-11-2020 08:55 Acties en spellen
in 2-11-2020 08:55 Acties en spellen
82 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

De uitslag is eindelijk bekend!! 👏 Zie de afbeelding hieronder voor het definitieve resultaat;



De winnaar is @deniocus, die er maar 1 kiesman naast zat (305 voor Biden en 233 voor Trump). De runner up is @TimmieW13, die er 2 kiesmannen naast zat (308 voor Biden en 230 voor Trump). Gefeliciteerd allebei!! 🎉 We nemen via de chat contact met jullie op, zodat jullie zo snel mogelijk de heerlijk warme Voetbalwedden hoodie ontvangen! 😃







3 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik heb nog nooit zon makkelijke prijsvraag gezien!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.