Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: Voorspel 9 weddenschappen goed en win 75 euro!


Beste leden,
Momenteel knallen we op deze site ook even door met onze twee wekelijkse forum prijsvraag in samenwerking met Unibet. Naast de hoofdprijs van 75 euro verloten wij ook 10 x 10 freebets onder alle deelnemers. Iemand in je omgeving die nog niet op de hoogte is van onze wekelijkse acties? Laat het ze dan snel weten! Toch makkelijk verdient en deelname is gratis.
Wat moet je doen voor deze prijsvraag?
Hieronder staan 9 weddenschappen voor de Eredivisiespeelronde van zaterdag 14 t/m zondag 15 september. Dus niet aankomende speelronde, dit i.v.m. de WK-kwalificatie ronde die eraan zit te komen.
Wanneer jullie onderstaande weddenschappen goed hebben dan maak je kans op 75 euro bij bookmaker unibet. Let op de bonusvragen!
De weddenschappen
Ajax - PEC Zwolle [Viktor Fischer to score? ja/nee]
SC Cambuur Leeuwarden - Heracles Almelo [1/X/2]
ADO Den Haag - Vitesse [under 2.5 goals/over 2.5 goals]
FC Twente - PSV [Scoren beide teams? ja/nee]
NEC - Feyenoord [Feyenoord scoort over 1.5 goals? ja/nee]
Roda JC - NAC Breda [Houdt de thuisploeg de nul? ja/nee]
AZ - Go Ahead Eagles [Welke ploeg pakt de meeste gele kaarten [AZ/Go Ahead Eagles/Geen/gelijk]
SC Heerenveen - FC Groningen [welke ploeg maakt het eerste doelpunt SC Heerenveen/FC Groningen/Geen]
FC Utrecht - RKC Waalwijk [Valt er een rode kaart in deze wedstrijd? ja/nee]
Bonus
1. Hoeveel doelpunten vallen er over de gehele speelronde bij elkaar.
Je noteert je antwoord zo
Ajax - PEC Zwolle Viktor Fischer to score? [ja]
SC Cambuur Leeuwarden - Heracles Almelo [X]
ADO Den Haag - Vitesse [under 2.5 goals/over 2.5 goals]
etc.
etc.
Bonus: 198 doelpunten.
Hoe komen we tot een winnaar?
Degene die 9 wedstrijden goed heeft ontvangt 75 op zijn unibet account. Wanneer er meerdere leden zijn dan kijken we naar de bonusvraag. Bij een gelijke stand pakken we het totaal er ook bij. Niemand 8 goed? Dan gaan we naar 7 antwoorden goed etc.
Sponsor van deze prijsvraag
Unibet, krijg een unieke bonus van maar liefst 50 euro bij je inschrijving!
De voorwaarden
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld.
- De winnaar krijgt 75 euro prijzengeld bij Unibet.
- Onder alle inzendingen verloten wij ook nog 10 freebets ter waarde van 10 euro.
- Je antwoord doorgeven kan tot zaterdag 14 september 18:00 (na dit tijdstip gaat er een slotje op).
- Bewerken van je post na die tijd heeft geen zin. Hier wordt een melding van gemaakt.
- 1 antwoord per gebruiker.
Succes!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 2-09-2013 13:22 Acties en spellen
in 2-09-2013 13:22 Acties en spellen
258 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
nee nog niks ontvangen :(
0 Vind ik leuk's
Ik ook nog niks ontvangen.. Zou maandag al aangemeld worden toch?
0 Vind ik leuk's
Ik hoor ook nog prijs te krijgen van een andere prijsvraag via Twitter, zou vorige week maandag al zijn doorgegeven maar ook helaas nog niet ontvangen!
Nog beetje geduld dus denk ik!
0 Vind ik leuk's
Love beer, hate juice
Nu 2 weken later nog niks ontvangen? Iemand hier mee bezig of..?
0 Vind ik leuk's
Staat er nu op, thanks!
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Staat er nu op, thanks!
toppie (h)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
hoe lang duurt het normaal voor je prijs uitgereikt door unibet.....ik las dat het maandag zou worden doorgegeven.... tis nu 8 dagen later en nog niks.... is dat normaal of gaat er iets mis...
sorry als ik iets over het hoofd heb gezien (h)
0 Vind ik leuk's
vonloite:
Hallo,
De uitslag is bekend. Twee man hebben 8 van de 8 goed. De negende weddenschap komt te vervallen vanwege het niet doorgaan van ADO Den Haag - Vitesse. MOKUM001 en JARKOOOO hebben beide dus 8 goed. De bonusvraag geeft de doorslag. 32 doelpunten zijn er in totaal gemaakt. MOKUM001 zat hier met 29 het dichtst bij (JARKOOOO 23). Gefeliciteerd jij wint 75 euro speelgeld bij Unibet. JARKOOOO ontvangt 1 x 10 euro als troostprijs.
Dan nog 10 freebets te verloten:
JOSE127
JOHN-HEITINGA
STEPHANV
BLOEMKOOL
VEKEMANS-G
CHEFSPIJKER
PATRIOT
PAULWELLUS
HOOLIESEE
MAXBEAU
Let op! Alle winnaars sturen mij in een privebericht hun gebruikersnaam bij Unibet. Ik zorg volgende week maandag ervoor dat de namen bij Unibet komen. Vanaf dat moment duurt het een paar dagen voordat het op je rekening staat. Veel plezier ermee en gefeliciteerd nogmaals!
Groeten

bijna 2,5 week verder en prijzen staan er nog niet op....is alles wel goed gegaan? kreeg op mn vorige reactie ook geen antwoord....
groetjes jordi
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.