Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: Voorspel het aantal kaartpunten en win 50 euro!


Beste leden,
Ciao! Prijsvragen tijd! Concorso! Ik neem jullie aankomend weekend mee naar de Italiaanse Serie A. Voor deze speelronde gaan we voorspellen hoeveel kaart punten er in totaal gaan vallen over de gehele ronde. Extra aandacht dus voor de Italiaanse 'slagers' en Prima Donna's die als stervende zwanen naar het gras gaan. Scheenbeschermers om, haarbandjes in en vragen aan moeders of zij de shirtjes op 90 graden wast. Helaas is mijn vriend Marco Materazzi er niet meer bij. Deze man maaide zijn gehele achtertuin door middel van één simpele sliding.
We bedanken wederom Santiiago, het geestelijk brein achter deze prijsvraag! Op zoek naar de beste basketbal tips? Volg zijn forumtopic:
http://www.voetbalwedden.net/topic/tips-van-santiiagos-914/
Genoeg reclame...
Hoe werkt het?
Velen onder jullie kennen waarschijnlijk de kaartpunten die men bij verschillende bookmakers aanbied. Even ter herhaling: een gele kaart = 10 punten en een rode kaart = 25 punten. Het max. aantal kaartpunten voor 1 speler is 25 kaartpunten.
Bonusvraag
Om tot een winnaar te komen willen we ook dat je aangeeft in welke wedstrijd de eerste kaart gaat vallen (gele kaart of direct rood maakt niet uit) en in welke minuut. We gaan er daarom ook vanuit dat alle tien wedstrijden tegelijk beginnen.
Je noteert je antwoord zo
240 kaartpunten, eerste kaart kaart valt in de wedstrijd: Palermo - Catania 5e minuut.
Het programma
za 28 apr, 18:00 Palermo - Catania
za 28 apr, 18:00 Cagliari - Chievo
za 28 apr, 20:45 AS Roma – Napoli
zo 29 apr, 12:30 Bologna - Genoa
zo 29 apr, 15:00 Siena – AC Milan
zo 29 apr, 15:00 Novara - Juventus
zo 29 apr, 15:00 Lecce – Parma
zo 29 apr, 15:00 Atalanta – Fiorentina
zo 29 apr, 15:00 Inter Milaan - Cesena
zo 29 apr, 20:45 Udinese – Lazio Roma
Hoe komen we tot een winnaar?
We tellen natuurlijk het aantal kaartpunten op (kaarten bekijken we alleen via soccerway.com) en degene die het dichtst bij zit ontvangt het bedrag van 50 euro op zijn Bwin account. Meerdere winnaars? Dan zal de bonusvraag de doorslag geven. Eerst de wedstrijd en vervolgens de minuut.
Sponsor van deze prijsvraag
Bwin, krijg een unieke bonus van maar liefst 55 euro bij je inschrijving!
Voorwaarden
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld
- De winnaar krijgt 50 euro prijzengeld bij Bwin.
- Een account bij Bwin ten tijde van de prijsvraag. Of maak één aan via onze promotielink.
- Onder alle inzendingen verloten wij ook nog 8 freebets van 5 euro.
- Iedere gebruiker mag slechts één antwoord geven.
- Opgeven en eventueel bewerken kan tot aankomende zaterdag 28 april 18:00.
- Bewerken na die tijd heeft geen zin! Hier wordt een melding van gemaakt.
successo gli amici!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 23-04-2012 12:28 Acties en spellen
in 23-04-2012 12:28 Acties en spellen
169 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
450 kaartpunten, eerste kaart kaart valt in de wedstrijd: AS Roma-Napoli 4de minuut
0 Vind ik leuk's
wederom een leuke prijsvraag (y)
425 kaartpunten, eerste kaart kaart valt in de wedstrijd:zo 29 apr, 15:00 Siena – AC Milan 3e minuut
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
325 kaartpunten, eerste kaart valt in de wedstrijd; Novara - Juventus 3e minuut
0 Vind ik leuk's
330 kaartpunten , eerst kaart valt in de wedstrijd : Siena-Ac milan 4e minuut
0 Vind ik leuk's
430 kaartpunten, eerste kaart valt in de wedstrijd: Inter Milaan - Cesena 9e minuut.
0 Vind ik leuk's
390 kaartpunten, eerste kaart valt in de wedstrijd: as Roma - Napoli, 11e minuut
0 Vind ik leuk's
325 kaartpunten, eerste kaart valt in de wedstrijd: Siena – AC Milan, 16e minuut
0 Vind ik leuk's
400 kaartpunten, eerste kaart atalanta - fiorentina minuut 6
0 Vind ik leuk's
595 punten, eerste kaart valt bij Lecce-Parma in de 5e minuut
0 Vind ik leuk's
580 kaartpunten, eerste kaart kaart valt in de wedstrijd:Udinese – Lazio Roma
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.