Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: voorspel het exacte scoreverloop!


Beste leden,
Een kleine prijsvraag voor aankomende dinsdag. In de Amsterdam Arena neemt het Nederlands elftal het op tegen Hongarije. Afgelopen vrijdag eindigde deze wedstrijd in 4-0 voor de oranje mannen.
Prijsvraag:
Voorspel voor deze wedstrijd hoe het verloop van de score gaat. Denk jij dat het 3-0 wordt waarbij Dirk Kuyt de eerste twee maakt en Affelay de wedstrijd beslist?
Noteer dan:
3-0 Kuyt, Kuyt en Affelay (Affelay maakt dus de 3-0)
Let op! De volgorde is dus beslissend. Ook namen van de tegenstander moeten worden genoteerd.
Sponsor van de prijsvraag:
Bwin, één van de beste bookmakers ter wereld!
Voorwaarden:
Een profielafbeelding is verplicht! Deze prijsvraag sluit aanstaande dinsdag 29 Maart 2011 om 20.00. Antwoorden die na dit tijdstip worden gegeven (of bewerkt) zullen uitgesloten worden van deelname. Iedere deelnemer mag één antwoord geven (score + makers doelpunten). Indien er 2 exacte antwoorden gegeven worden zal het antwoord (indien correct) van de eerste plaatser winnend zijn. Indien er niemand is met het goede antwoord, dan zal de winnaar bepaald worden aan de hand van het aantal correcte namen.
Prijs:
De winnaar krijgt een 20 euro freebet op zijn Bwin account gestort. Wanneer blijkt dat je geen geldige gebruikersnaam in je account hebt staan zal het prijzengeld worden overgemaakt naar de speler die na de winnaar het dichtst bij het juiste antwoord zit. Naast deze prijs verloten wij ook nog 2 freebets van vijf euro onder alle inzendingen.
succes,
crew!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 28-03-2011 14:54 Acties en spellen
in 28-03-2011 14:54 Acties en spellen
70 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Willen mensen met inzendingen wel even een profielafbeelding selecteren. staat bij de voorwaarden.
groet
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
4-1 sneijder, van persie, affelay, dsudzsak, sneijder
0 Vind ik leuk's
5-0, Sneijder, Van Persie, Van Persie, Kuyt, Affelay. :)
0 Vind ik leuk's
Wederom leuke prijsvraag vw (y) 5-0 Van Persie Sneijder Van Persie Van der Vaart Kuijt
0 Vind ik leuk's
Unibet
serieus, affelay scoort eens eenkeer, meteen iedereen affelay neerzetten...
1-0,2-0-3-0
kuyt, van persie, van persie
0 Vind ik leuk's
2-0 Kuyt en Sneijder
0 Vind ik leuk's
2-0 Kuyt en Kuyt!!! Leuke prijsvraag
0 Vind ik leuk's
5-0, Sneijder, Vd wiel ,Van Persie, Elia , Van Nistelrooy .
0 Vind ik leuk's
Nederland 4-0 Hongarije
Sneijder
van Persie
van Persie
Affelay
0 Vind ik leuk's
4-0 v persie , afellay, v persie, sneijder
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.