Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: voorspel het totaal aantal toeschouwers


Hallo,
Daar zijn we weer met onze wekelijkse prijsvraag. En we gaan weer proberen exact het aantal toeschouwers te tellen. Dat kunnen jullie sowieso ! Aankomend weekend worden onderstaande wedstrijden in de Eredivisie gespeeld. We gooien er een prijsvraag in waarmee de winnaar een geldprijs van 50 euro wint welke op je Bwin account gestort wordt.
Wat moet je doen?
Geef voor volgende week Vrijdag 8 April 2011 20.00 uur aan, hoeveel toeschouwers er bij onderstaande wedstrijden IN TOTAAL naar het stadion gaan komen (wij gebruiken NOS teletekst als bron). Zit jij er het dichtste bij, dan win je! Antwoorden die na dit tijdstip worden gegeven (of bewerkt) zullen uitgesloten worden van deelname.
Sponsor van de prijsvraag:
Bwin, één van de beste bookmakers ter wereld!
Wat kan je winnen?
Eerste prijs: 50 euro
Wij verloten daarnaast nog 3 freebets van 5 euro.
De wedstrijden:
AZ - NAC Breda
VVV - NEC
ADO Den Haag - Vitesse
Excelsior - De Graafschap
Willem II - Heracles
Twente - Roda JC
Ajax - FC Groningen
Utrecht - Feyenoord
PSV - Heerenveen
Edit: het totaal aantal toeschouwers is 181509
Voorwaarden:
Iedere deelnemer kan één antwoord geven waarbij bij dubbele antwoorden het eerst gegeven antwoord telt. Er worden geen dubbele antwoorden toegestaan. Indien er dubbele antwoorden worden gegeven zal het antwoord van de deelnemer die deze het eerste in het forum heeft geplaatst meedoen met de prijsvraag, de/het andere antwoord(en) wordt/worden uitgesloten van deelname. De winnaars krijgen hun prijs op hun Bwin account gestort.
De prijswinnaars zijn de deelnemers die als dichtste bij het uiteindelijke aantal zitten. Zijn er twee deelnemer met exact hetzelfde verschil dan zal de deelnemer die zijn/haar antwoord als eerste in het forum heeft geplaatst de prijs ontvangen.
Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 4-04-2011 15:27 Acties en spellen
in 4-04-2011 15:27 Acties en spellen
80 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
168.252 toeschouwers
0 Vind ik leuk's
178599 toeschouwers
Uw reactie in dit topic moet minimaal 20 tekens bevatten.
0 Vind ik leuk's
161252 toeschouwers
(y)
0 Vind ik leuk's
- Why am I Mr. Pink? > Because you're a faggot, allright?
Ik ga voor 171.000 toeschouwers
0 Vind ik leuk's
188.888 toeschouwers
0 Vind ik leuk's
Dames, heren, jongens en meisjes,
We hebben weer een winnaar, namelijk: dhulster. Tijdens het tellen van de toeschouwers heeft hij er 89 over het hoofd gezien ;). Het totaal aantal toeschouwers was 181.509. Dhulster telde 181.420. Erg knap! We maken 50 over naar je bwin acount.
De top 5:
1.dhulster 181.420 89
2.onzemichael 181394 115
3.bassie 181.393 116
4.tommyquite 181.390 119
5.hoppi 181.775 246
De 3 freebets van 5 euro gaan naar:
1. koenkie
2. jeroenubibet81
3. denman84
(de freebet codes worden per pm naar jullie gestuurd)
Nieuwe prijsvraag volgt! Bedankt voor alle inzendingen en een fijne dag allemaal.
crew
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
proficiat iedereen !!!!!!
0 Vind ik leuk's
LOL 26 mensen te weinig :-|
Ook nog geen Freebet verdiend.....
NOOIT GELUK :( :( :( :( :( :(
0 Vind ik leuk's
gratzz peepz
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Gefeliciteerd iedereen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.