Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: Voorspel rust- en eindstand en win €10


Aangezien we op onze immer populaire VW Facebook pagina momenteel een prachtige "WK 2014 loting prijsvraag" hebben geplaatst, verplaatst de gebruikelijke "voorspel prijsvraag" even naar hier! Kans voor alle leden om weer mee te dingen naar leuke freebets! Voor de enkeling die het systeem nog niet helemaal kent leggen we het nog even kort uit:
Prijsvraag:
Voorspel de rust en eindstand tussen PSV en Vitesse. Geef je voorspelling door voor aankomende zaterdag 20:44 uur!
beide goed = 10 euro op je Unibet account!
Geen account bij Unibet? Ga naar http://bit.ly/18FePg1
Overig:
De gegevens halen wij voor deze prijsvraag op bij soccerway! Doorgeven van je voorspelling kan tot zaterdag 20.44 uur. Wij delen maximaal 200 euro aan prijzengeld uit. Dit geld verloten wij onder de eventuele winnaars.
Winnaars:
Wij contacten de winnaars naderhand! En voor de eventuele bijdehandjes: je antwoord achteraf bewerken heeft geen zin..dit zien we namelijk direct en straffen we doorgaans genadeloos.
En ja, het regent prijsvragen maar das omdat het heerlijk avondje eraan komt ;-)
Succes!
(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-capitano
Country flagvw-capitano in 4-12-2013 15:56 Acties en spellen
in 4-12-2013 15:56 Acties en spellen
153 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Aangezien we op onze immer populaire VW Facebook pagina momenteel een prachtige "WK 2014 loting prijsvraag" hebben geplaatst, verplaatst de gebruikelijke "voorspel prijsvraag" even naar hier! Kans voor alle leden om weer mee te dingen naar leuke freebets! Voor de enkeling die het systeem nog niet helemaal kent leggen we het nog even kort uit:
Prijsvraag:
Voorspel de rust en eindstand tussen PSV en Vitesse. Geef je voorspelling door voor aankomende zaterdag 20:44 uur!
beide goed = 10 euro op je Unibet account!
Geen account bij Unibet? Ga naar http://bit.ly/18FePg1
Overig:
De gegevens halen wij voor deze prijsvraag op bij soccerway! Doorgeven van je voorspelling kan tot zaterdag 20.44 uur. Wij delen maximaal 200 euro aan prijzengeld uit. Dit geld verloten wij onder de eventuele winnaars.
Winnaars:
Wij contacten de winnaars naderhand! En voor de eventuele bijdehandjes: je antwoord achteraf bewerken heeft geen zin..dit zien we namelijk direct en straffen we doorgaans genadeloos.
En ja, het regent prijsvragen maar das omdat het heerlijk avondje eraan komt ;-)
Succes!
(y)
0 Vind ik leuk's
Be the best possible version of yourself. Never settle.
rust 0-1, eindstand 1-2
0 Vind ik leuk's
ruststand: 0-1
eindstand: 1-2
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com
Ruststand 0-0
Eindstand 0-0
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
PSV - Vitesse
Ruststand: 0-1
Eindstand: 2-1
0 Vind ik leuk's
Ruststand 0-1
Eindstand: 1-3
0 Vind ik leuk's
Ruststand 1-1
Eindstand 2-1
0 Vind ik leuk's
Ruststand: 0-0
Eindstand: 0-1
0 Vind ik leuk's
ruststand: 1-1
eindstand: 2-1
0 Vind ik leuk's
ruststand: 1-0
eindstand: 2-1
0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.