Prijsvraag: waar is de bal en win 35 euro
Op de foto hieronder zijn allemaal vakjes aangegeven. Geef aan OP WELKE LIJN TUSSEN DE VAKJES (dus geen kruising) de bal zich bevindt. Dubbele antwoorden zijn NIET toegestaan. Doe dit voor zondagavond 06-12-2009 19.00 (start studio sport). Antwoorden die later zijn gegeven worden niet meegenomen.
De prijs:
De winnaar krijgt 35 euro op zijn/haar bwin account gestort.
Opdracht:

Orgineel:

Regels:
Je mag slechts één keer een reactie geven (of eventueel bewerken). Wanneer er 2 deelnemers zijn die dezelfde locatie hebben aangegeven, dan wint diegene die het zijn/haar antwoord als eerste heeft doorgegeven.
De oplossing:
Terpie10, hij gaf het goede antwoord: G2-G3. Terpie10 zal 35 euro op zijn Bwin account gestort krijgen.
Succes!
Laat ik deze keer weer wat geluk hebben... :)
Deze is wel wat moeilijker dan de vorige :p
Ze vinden de foto's nu niet meer (dat lijkt in mijn ogen zo), want er zijn zoveel amateurploegen (a)
En weer een mooie photoshop! Je doet het echt goed (of als jij het niet doet, een ander, maar het resultaat is top!)
Voor mij blijft het vinden van de bal trouwens even moeilijk :p
Bovendien wordt het nu nog niet makkelijker door twee vakjes aan te duiden.
Welkomstbonus: Tot wel €100 in wedkredieten voor nieuwe klanten bij bet365. Alleen beschikbaar voor nieuwe klanten die 24 jaar of ouder zijn. Min. storting €5. Wedkredieten worden beschikbaar
Nieuwe spelers, 18+. Speel bewust. Ontvang een gratis weddenschap tot € 50,-. De minimale storting is €20. De gratis weddenschap kan enkel in één keer worden ingezet. De algemene voorwaarden
Om een freebet te activeren, dien je voor minimaal € 20 in echt geld te betten (min. odds van 1.60). Jouw freebet dient binnen 7 dagen na activatie gebruikt te worden. Alleen beschikbaar voor
24+ Speel bewust. Minimumstorting €10. Bij een storting van €300 ontvang je €550 (waarvan €250 bonusgeld). Min. quotering van 1.40. Rollover 6x. De algemene voorwaarden van Bingoal zijn al
Nieuwste reacties
Nieuwe onderwerpen