Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: waar is de bal en win 35 euro

Wat moet je doen?
Op de foto hieronder zijn allemaal vakjes aangegeven. Geef aan OP WELKE LIJN TUSSEN DE VAKJES (dus geen kruising) de bal zich bevindt. Dubbele antwoorden zijn NIET toegestaan. Doe dit voor zondagavond 06-12-2009 19.00 (start studio sport). Antwoorden die later zijn gegeven worden niet meegenomen.

De prijs:
De winnaar krijgt 35 euro op zijn/haar bwin account gestort.

Opdracht:


Orgineel:


Regels:
Je mag slechts één keer een reactie geven (of eventueel bewerken). Wanneer er 2 deelnemers zijn die dezelfde locatie hebben aangegeven, dan wint diegene die het zijn/haar antwoord als eerste heeft doorgegeven.

De oplossing:
Terpie10, hij gaf het goede antwoord: G2-G3. Terpie10 zal 35 euro op zijn Bwin account gestort krijgen.

Succes!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 30-11-2009 22:01 Acties en spellen
in 30-11-2009 22:01 Acties en spellen
46 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
I1-H2!
Laat ik deze keer weer wat geluk hebben... :)
0 Vind ik leuk's
Ik ga voor: F8-F9
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
ohh.... mijn excuses.

Dan zeg ik: I1-I2
0 Vind ik leuk's
K2 - L2
Deze is wel wat moeilijker dan de vorige :p
0 Vind ik leuk's
Veni, vidi, vici
I 2 -J 2
0 Vind ik leuk's
betting...a way of life !
Ik gok op G3-G4
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Het heeft trouwens wel gewerkt mario :p

Ze vinden de foto's nu niet meer (dat lijkt in mijn ogen zo), want er zijn zoveel amateurploegen (a)

En weer een mooie photoshop! Je doet het echt goed (of als jij het niet doet, een ander, maar het resultaat is top!)
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
Ik ga voor I3-J3.

Voor mij blijft het vinden van de bal trouwens even moeilijk :p
Bovendien wordt het nu nog niet makkelijker door twee vakjes aan te duiden.
0 Vind ik leuk's
h2-h3
gr mario
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.