Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: waar is de bal én win 60 euro

Wat moet je doen?
Op de foto hieronder zijn allemaal vakjes aangegeven. Geef aan in welk vak de bal zich bevindt. Geef tevens aan hoeveel doelpunten er het komend weekend (zie hieronder voor alle wedstrijden) in de Nederlandse Eredivisie gescoord gaan worden (in verband met eventuele dubbele antwoorden).

Opgave:


Goede antwoord:


De prijs:
De winnaar krijgt 60 euro op zijn/haar Bwin account gestort. Indien er meerdere winnaars zijn zal dit bedrag gedeeld worden door het aantal winnaars.

Regels:
Iedereen die een account op voetbalwedden.net heeft mag meedoen aan deze prijsvraag. De deadline om je antwoord door te geven is: vrijdagavond 17-09-2010 20.30 (start speelronde dit weekend). Dubbele antwoorden zijn NIET toegestaan. Antwoorden die later zijn gegeven dan de deadline worden niet meegenomen. Dit geldt ook voor berichten die na dit tijdstip zijn bewerkt.

Wedstrijden in de Eredivisie:
De Graafschap - Heerenveen
Groningen - Excelsior
Vitesse - NAC Breda
Willem II - ADO Den Haag
Feyenoord - Ajax
NEC - AZ
Roda JC - PSV
Utrecht - VVV
Heracles - Twente
Totaal aantal doelpunten: 22 stuks

Winnaar: voetbalfan
Wint: 60 euro op zijn/haar Bwin account

Gefeliciteerd!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 13-09-2010 11:30 Acties en spellen
in 13-09-2010 11:30 Acties en spellen
56 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bedankt voor de felicitaties mensen. Het is mijn eerste prijs uit een prijsvraag hier op voetbalwedden. Hopelijk komen er in de toekomst nog vele prijzen bij.
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]Bedankt voor de felicitaties mensen. Het is mijn eerste prijs uit een prijsvraag hier op voetbalwedden. Hopelijk komen er in de toekomst nog vele prijzen bij.

Gefeliciteerd voetbalfan! We nemen per pm contact met je op voor je gebruikersnaam bij Bwin.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Mijn gebruikersnaam bij Bwin is hoe kan het ook anders voetbalfan :)
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]Bedankt voor de felicitaties mensen. Het is mijn eerste prijs uit een prijsvraag hier op voetbalwedden. Hopelijk komen er in de toekomst nog vele prijzen bij.

Van harte gefeliciteerd Voetbalfan veel plezier met de 60 euro :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Bedankt voor de 60 euro ik heb deze keurig netjes op mijn Bwin account gekregen. Gelukkig dat Bwin dit keer een beetje snel was met storten ;-)
0 Vind ik leuk's
Unibet
feli!!! :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.