Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: Welke speler scoort het eerste doelpunt & wint 150 eu


Hallo vrienden en enkele vriendinnen,
Weer een nieuwe prijsvraag met dank aan sponsor Bwin! Na aanleiding van de einduitslag van de vorige prijsvraag (100 inzendingen/nul goed ) bewaren we de 100 knikkers van Bwin. Bij deze 100 euro tellen we 50 op en dan hebben we een mooi bedrag voor de nieuwe winnaar. En deze winaar gaat er komen dit keer!
Voor deze prijsvraag houden we het simpel. Dus we slaan voor de verandering de kleurplaat tekenwedstrijd eens een keer over. Kurdy, thijspronk, arjanb & chomponthis2005 moeten overigens hun adres nog wel even doormailen zodat wij de speelgoed brandweer auto's zo snel mogelijk kunnen opsturen! ;)
Het is de bedoeling dat jullie aangeven in welke wedstrijd het eerste doelpunt gaat vallen en welke speler deze gaat scoren. Daarbij geef je in je post aan welke wedstrijd het is, de speler die scoort en tot slot de minuut waarin hij scoort. Is je opgegeven speler plots geblesseerd dan kun je je post altijd nog bewerken tot vrijdag 10 februari 20:00.
Let op! We gaan er bij deze ronde vanuit dat alle wedstrijden tegelijk beginnen. Dus FC Twente en Heracles trappen af en we sluiten deze ronde in de Kuip tussen Feyenoord en Vitesse. Let wel op dat het niet aankomende ronde in de Eredivisie betreft! Waarom? Leuk bedrag en we willen dat genoeg leden de kans krijgen om mee te doen.
Het programma
vr 10 feb, 20:00 FC Twente - Heracles Almelo
za 11 feb, 18:45 AZ - Excelsior
za 11 feb, 19:45 VVV Venlo - FC Groningen
za 11 feb, 19:45 Roda JC Kerkrade - NEC
za 11 feb, 20:45 NAC Breda - Ajax
zo 12 feb, 12:30 FC Utrecht - ADO Den Haag
zo 12 feb, 14:30 PSV - De Graafschap
zo 12 feb, 14:30 RKC Waalwijk - SC Heerenveen
zo 12 feb, 16:30 Feyenoord - Vitesse
Je noteert je antwoord zo
NAC Breda - Ajax, Leurling, 4e minuut
Hoe komen we tot een winnaar?
De minuut hebben we er bij gedaan zodat we straks bij een gelijke stand alsnog een winnaar krijgen. Indien er niemand is met het goede antwoord (speler), dan zal de winnaar bepaald worden aan de hand van de wedstrijd en vervolgens de minuut. De gegevens (gescoorde minuut) halen wij weg van NOS teletekst.
EDIT: Wanneer je deze actie deelt op facebook maak je kans op een freebet van 20 euro! Dus ga naar facebook en je hoeft enkel en alleen het eerste bericht (foto) te delen!
Sponsor van deze prijsvraag
Bwin, krijg een unieke bonus van maar liefst 55 euro bij je inschrijving!
Voorwaarden
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld
- De winnaar krijgt 150 euro prijzengeld bij Bwin.
- Onder alle inzendingen verloten wij ook nog 5 freebets van 5 euro.
- Iedere gebruiker mag slechts één antwoord geven.
- Opgeven en eventueel bewerken kan zoals ik al aangaf tot volgende week vrijdag 10 februari 20:00.
- Bewerken na die tijd heeft geen zin! Hier wordt een melding van gemaakt.
Zet em op!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vonloite
Country flagvonloite in 31-01-2012 10:42 Acties en spellen
in 31-01-2012 10:42 Acties en spellen
167 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Oooh jammer, 1 minuutje zat ik er vanaf :)
Balen, maar feli aan de winnaars !
0 Vind ik leuk's
Iedereen bedankt! :)
Grappig 2 Ajacieden die voor een PSV-er kiezen haha!
Toch frapant allebei hetzelfde antwoord haha.. ;)
0 Vind ik leuk's
Slechtste gokker van Nederland
mauro:
Iedereen bedankt! :)
Grappig 2 Ajacieden die voor een PSV-er kiezen haha!
Toch frapant allebei hetzelfde antwoord haha.. ;)

(y) Succes met betten topper!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
thanks voor de freebet en proficiat aan de winnaars (y)
0 Vind ik leuk's
Als ons kat een koe was, konden we ze melken onder de stoof
Gefeliciteerd winnaars!
(y)
0 Vind ik leuk's
Misschien wat later maar niet minder gemeend: gefeliciteerd allemaal!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.