Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: WK Kwalificatie

Aanstaand weekend zijn er weer volop wedstrijden voor de kwalificatie voor het WK van volgend jaar in Zuid Afrika. Er staan een paar erg leuke wedstrijden op het programma waarbij de landen Duitsland, Portugal & Argentinië nog hard aan de bak moeten om kwalificatie af te dwingen.

Wat is de prijs?
40 euro op je bwin account

Tot wanneer kan je je voorspelling doorgeven?
Tot uiterlijk zaterdag (10-10-2009) 16.00. Inzendingen (of bewerkte berichten) na deze datum zullen niet meedoen aan de prijsvraag.

Wat is de prijsvraag
Voorspel iedere onderstaande wedstrijd met een [1] (winst thuisploeg), [2] (winst uitploeg) of een [x] (gelijkspel). Voor iedere goed voorspelde wedstrijd krijg je één punt. De persoon met de meeste punten wint de prijsvraag. Als 'backup' geef je het totaal aantal doelpunten voor onderstaande wedstrijden op. Zijn er deelnemers met hetzelfde aantal punten dan geeft het voorspelde aantal doelpunten de doorslag.

Denemarken - Zweden [ 1-0]
Portugal - Hongarije [3-0 ]
Tsjechië - Polen [2-0 ]
Rusland - Duitsland [0-1 ]
België - Turkije [2-0 ]
Oekraïne - Engeland [1-0 ]
Servië - Roemenië [ 5-0]
Frankijk - Faroër Eilanden [5-0 ]
Ierland - Italië [2-2 ]
Argentinië - Peru [2-1]
Colombia - Chili [2-4]
Bolivia - Brazilië [2-1 ]
Gabon - Marokko [3-1]
Nigeria - Mozambique [ 1-0]

Aantal doelpunten: [41] doelpunten

En de winnaar is geworden DS1967 samen met Belgianiron een gedeelde tweede plaats met 10 goed voorspelde uitslagen. DS1967 had als aantal doelpunten 40 en Belgianiron 35. Daarom heeft DS1967 de prijs van 40 euro gewonnen.

Gefeliciteerd!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar vw-crew
Country flagvw-crew in 7-10-2009 11:10 Acties en spellen
in 7-10-2009 11:10 Acties en spellen
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Ik had bolivia - brazilie een X gezet en het wou maar niet 2-2 worden :-( helaas, toch gedeelde winnaar en verdiende winnaar DS1967 (y)

Ik vond het persoonlijk wel heel sterk van je dat je Oekraine als winnaar hebt gezet tegen Engeland

Proficiat aan ds1967
0 Vind ik leuk's
Veni, vidi, vici
Zeker, dat had ik niet verwacht, dat Engeland zou verliezen. Maar alles is mogelijk ;-)

Trouwens wel weinig gelijke spelen, 1/14 wedstrijden eindigde slechts in gelijkspel.
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
[quote]Ik had bolivia - brazilie een X gezet en het wou maar niet 2-2 worden :-(
helaas, toch gedeelde winnaar en verdiende winnaar DS1967 (y)

De volgende keer ben jij het weer BelgianIron!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
[quote] De volgende keer ben jij het weer BelgianIron![quote] De volgende keer ben jij het weer BelgianIron!

Ben je daar zo zeker van? :d
iedereen moet is winnen vind ik..das het eerlijkste
0 Vind ik leuk's
betting...a way of life !
Maar als je er recht op hebt dan heb je er recht op en de volgende keer ben jij het weer, hoe lullig dat misschien voor anderen is ;-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.