Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

PSV - Ajax - Voorspel & win €50!

PSV - Ajax - Voorspel & win ?‚?50!

(Actie geldig voor Nederlanders & Belgen)




De topper van dit weekend speelt zich af in Eindhoven, waar PSV Ajax zal ontvangen. Ze hebben samen nog maar vier goals tegen gekregen, maar het belooft een spannend duel te worden! Om deze wedstrijd nog iets spannender te maken hebben we een winactie voor je opgezet:

?

Raad de uitslag van dit duel en het totale aantal gescoorde doelpunten (in de reguliere speeltijd) en maak kans op ?‚?50 speelgeld bij Betfirst.

?

Let op: Om mee te kunnen doen heb je een geldig Betfirst account nodig. Ben je nog geen klant van Betfirst? Dan heb je extra geluk: jij kunt namelijk gebruik maken van de?100% welkomstbonus tot ?‚?200!

?

Hoe doe je mee?

?

Plaats voor zondag 23 september 16:44 jouw voorspelling in dit topic. Voorspel de uitslag van dit duel en het totale aantal doelpunten.

?

Bijvoorbeeld:

?

  • Uitslag: gelijkspel
  • Totale aantal doelpunten: 4


De winnaar wordt maandag 24 september 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

?

?

Veel succes!

?

?

Degene die de prijsvraag goed heeft geraden wint ?‚?50 speelgeld bij Betfirst. De kans is klein, maar mochten er meerdere winnaars zijn, dan zal er worden geloot.

?

Voorwaarden:

?

  • Let op! Je hebt een geldig Betfirst account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Pak dan eerst die 100% welkomstbonus tot ?‚?200!
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot zondag 23 september 16:44
  • Actie is geldig voor Belgen en Nederlanders


?

?



1 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 20-09-2018 14:01 Acties en spellen
in 20-09-2018 14:01 Acties en spellen
133 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Gelijkspel, 2 doelpunten

0 Vind ik leuk's

Psv wint. 4 goals

0 Vind ik leuk's

gelijkspel

4 doelpunten


0 Vind ik leuk's

Uitslag: Winst Ajax

Totale aantal doelpunten: 1

0 Vind ik leuk's

Winst Ajax 3 goals

0 Vind ik leuk's

Uitslag gelijk

6 doelpunten


3 3 dus

0 Vind ik leuk's

Ajax winst

5 doelpunten

0 Vind ik leuk's

Winst Ajax

Totaal doelpunten: 4

0 Vind ik leuk's

Gelijk 2 goals

0 Vind ik leuk's

Gelijkspel 2 doelpunten

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.