• /
  • Forum /
  • Acties en spellen /
  • Songfestival Finale Prijsvraag - Op welke plaats eindigt Nederland? Win een Paysafekaart twv €100!

Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Songfestival Finale Prijsvraag - Op welke plaats eindigt Nederland? Win een Paysafekaart twv €100!

Duncan Laurence won de finale van het Eurovisie songfestival in 2019 met maar liefst 492 punten. Weet Jeangu Macrooy met zijn nummer Birth Of A New Age te verrassen? Als het aan de bookmakers ligt gaat Malta, Zwitserland of Frankrijk er met de overwinning vandoor. Denk jij te weten hoe Nederland het gaa doen in de finale? Doe dan mee aan onze prijsvraag en maak kans op een Paysafekaart ter waarde van €100!


De winnaar is bekend!! Er was 1 iemand in de community die het goede antwoord op 1(!) punt na goed heeft voorspeld! Je vindt de winnaar in de laatste reactie van support. Bedankt allemaal voor het meedoen! Houd het forum in de gaten, want deze week komen er maar liefst 2 nieuwe prijsvragen op te staan. Veel kans om een mooie prijs te pakken dus! 😀


Wat moet je doen?

Zet vóór komende zaterdag (22 mei) 19:59 uur in een reactie hoeveel punten de winnaar krijgt, en op welke plek Nederland eindigt, en maak kans op een Paysafekaart ter waarde van €100 euro

 

Voorbeeld antwoord: 520 punten, 8e plek voor Nederland


Wie mag meedoen?

Deze prijsvraag is voor alle leden van Voetbalwedden.net. Zorg wel dat je een afbeelding aan je profiel hebt gekoppeld.

 

Wat kan je winnen?

Onder alle deelnemers die de uitkomst goed hebben voorspeld, verloten we een Paysafekaart ter waarde van €100! Mocht niemand het juiste antwoord hebben voorspeld, dan kiezen we de deelnemer die als éérste het dichtste bij het juiste aantal punten zit.  


Tot wanneer kan je je antwoord doorgeven?

Je hebt tot uiterlijk zaterdag 22 mei 19:59 uur om je antwoord in dit topic te zetten. Antwoorden mogen na 22 mei 19:59 uur niet meer worden bewerkt en natuurlijk is slechts 1x meedoen per account toegestaan. 

 

Succes!

Groeten Julia

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 20-05-2021 08:46 Acties en spellen
in 20-05-2021 08:46 Acties en spellen
92 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Winnaar: 480 punten

nederland: 10e plaats

Bericht gewijzigd door rubeo op do 20 mei 2021, 10:33
0 Vind ik leuk's

230pnt 6eplaats

0 Vind ik leuk's

492 punten

Nederland plek 4

0 Vind ik leuk's

75 punten, 21e plek voor Nederland

0 Vind ik leuk's

18 ranglijst en 160 punten

0 Vind ik leuk's

16e plts

180 punten

0 Vind ik leuk's

482 punten, 12e plaats voor Nederland

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

422punten, plek 19

Bericht gewijzigd door relo10 op vr 21 mei 2021, 09:38
0 Vind ik leuk's

340 punten, 12e plek voor Nederland

0 Vind ik leuk's

504 punten, plek 18

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.