Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Split the pot - €100 Europa League-finale (betFIRST)

Split the pot - ?100 Europa League-finale (betFIRST)


Deze week staat in het teken van twee bloedstollende, Britse finales. Morgenavond staan de twee Londense grootmachten in de Europa League-finale lijnrecht tegenover elkaar. 'The Blues' gaven de winst in de afgelopen vier wedstrijden tegen 'the Gunners' niet uit handen. Kunnen ze ook de Europa League-bokaal op hun naam schrijven? Laat ons weten welk team jij denkt dat gaat winnen en strijd voor jouw deel uit de totale prijzenpot van ?100 aan free bets!

 

Raad de uitkomst van de EL-finale (in reguliere speeltijd) en win een deel uit de totale prijzenpot van ?100 bij betFIRST!

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij betFIRST en maak evt. gebruik van de ?200 welkomstbonus!)

2. Belangrijk: voeg jouw betFIRST gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.

3. Plaats voor woensdag 29 mei 20:59 jouw voorspelling in dit topic (bijvoorbeeld: gelijkspel).


Let op:

Om een eventuele prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw betFIRST gebruikersnaam gekoppeld zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.

 

Wanneer maken wij de winnaar bekend:

De winnaars worden vrijdag 30 mei 2019 in dit topic bekend gemaakt.

 

Voorwaarden:

  • Let op! Je hebt een geldig betFIRST account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de ?200 welkomstbonus!)
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Alle prijswinnaars die aan de voorwaarden hebben voldaan, pakken een deel uit de prijzenpot van ?100 aan free bets bij betFIRST. Stel er zijn tien deelnemers die de prijsvraag goed hebben beantwoord, dan krijgen de tien winnaars een free bet van ?10,- (?100/10 = ?10)
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot woensdag 29 mei om 20:59
  • Deelname is alleen mogelijk voor alle spelers met een geldig betFIRST account
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 28-05-2019 09:28 Acties en spellen
in 28-05-2019 09:28 Acties en spellen
94 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Gelijkspel

0 Vind ik leuk's

Ondanks de kwalitatief matige wedstrijd, heeft Chelsea voor de tweede keer in de clubgeschiedenis de europa league gewonnen! Met een 4-1 overwinning bleken 'The Blues' te sterk voor hun stadsgenoot Arsenal. Er bleken 33 deelnemers te zijn die deze match goed hebben voorspeld. Gefeliciteerd, jullie winnen allen een free bet van €3 bij betFIRST! Dit zijn de winnaars:


  1. flapske
  2. jokke
  3. Kwaffioso
  4. MilanV1
  5. masterk
  6. loekvrolijk
  7. felipe-melo
  8. jordinec
  9. Steven19891
  10. edwinvanels
  11. sportgambler
  12. harold1988
  13. Tedd
  14. relo10
  15. michael210690
  16. tridentslash
  17. skywalker88
  18. henniem
  19. hypnotist86
  20. kevin0202
  21. Derkus
  22. Elisesteins
  23. 04jeroen1985
  24. arthur-vl
  25. cavese
  26. timoovd
  27. bobnl
  28. matching117
  29. kristofkaat
  30. koeniuer 
  31. thisizgame 
  32. tomba
  33. benibet


Bovenstaande winnaars worden, mits voldaan aan alle voorwaarden, maandag 3 juni doorgegeven aan de bookmaker. De free bet zal vanaf maandag binnen ongeveer tien werkdagen op je account staan.


1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.