Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Split the pot €100 Liverpool - Tottenham (Betfirst)

Split the pot €100 Liverpool - Tottenham (Betfirst)


Jij kunt free bets pakken met de heerlijke Premier League kraker Liverpool - Tottenham! Liverpool heeft al 36 wedstrijden niet verloren op Anfield Road. Pakken ze ditmaal weer de volle buit in eigen huis? Laat ons weten welk team jij denkt dat gaat winnen en wie weet pak jij een deel van die prijzenpot!

 

Raad de uitkomst van deze wedstrijd en win een deel uit de totale prijzenpot van €100 bij Betfirst!

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij Betfirst en maak evt. gebruik van de exclusieve welkomstbonus!

2. Belangrijk: voeg jouw Betfirst gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.

3. Plaats voor zondag 31 maart 17:29 jouw voorspelling in dit topic (bijvoorbeeld: Liverpool wint).


Let op:

Om een eventuele prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Betfirst gebruikersnaam gekoppeld zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.

 

Wanneer maken wij de winnaar bekend:

De winnaars worden maandag 1 april 2019 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Voorwaarden:

  • Let op! Je hebt een geldig Betfirst account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en pak de nieuwe welkomstbonus!
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Alle prijswinnaars pakken een deel uit de prijzenpot van €100 aan free bets bij Betfirst. Stel er zijn tien deelnemers die de prijsvraag goed hebben beantwoord, dan krijgen de tien winnaars een free bet van €10,- (€100/10 = €10)
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot zondag 31 maart 17:29
  • Deelname is alleen mogelijk voor alle spelers met een geldig Betfirst account
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 28-03-2019 15:27 Acties en spellen
in 28-03-2019 15:27 Acties en spellen
87 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Tottenham wint

0 Vind ik leuk's

liverpool wint!


0 Vind ik leuk's

Liverpool wint

0 Vind ik leuk's

Liverpool

0 Vind ik leuk's

Liverpool wint

0 Vind ik leuk's

Gelijkspel

0 Vind ik leuk's

Liverpool wint

0 Vind ik leuk's
Je kan beter lelijk winnen dan knap verliezen

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.