Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Split the pot: €250 prijzenpot | België - IJsland (Alleen BE)

Split the pot ?250 (België - IJsland)

 


Deze actie is alleen geldig voor Belgische leden.

 

De IJslanders reizen af naar de Belgische hoofdstad om morgenavond de return in de voorlaatste speelronde van de Nations League te spelen. In eigen huis wisten ze nog niet te winnen van de Belgen, zullen ze ditmaal wel punten kunnen pakken of wordt het een peace of cake voor de Rode Duivels?


Jij kunt weer lekker scoren met deze mooie Nations League match. Voorspel de uitslag van deze wedstrijd en maak kans op een deel uit de prijzenpot van ?250 bij Ladbrokes! Deze prijzenpot wordt verdeeld in de vorm van free bets onder een ieder die de prijsvraag correct heeft geraden. Doe mee en pak jouw deel van de prijzenpot!

 

Raad de uitslag van deze wedstrijd en win een deel uit de totale prijzenpot van ?250 bij Ladbrokes!

 

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

 

  1. Registreer je bij Ladbrokes en pak de tijdelijke 20-cash welkomstbonus!
  2. Belangrijk: voeg jouw Ladbrokes gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  3. Raad  voor donderdag 15 november 20:44 de uitslag van deze wedstrijd. Om het nakijken te vergemakkelijk vragen we je het antwoord volgens onderstaand voorbeeld te schrijven:


Bijvoorbeeld:


  • Gelijkspel


Let op: om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Ladbrokes gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je gebruikersnaam in het verleden al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.

Alle winnaars van dit spel worden vrijdag 16 november 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld.

 

Veel succes!

 

 

Voorwaarden:

 

  • Let op! Je hebt een geldig Ladbrokes account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Pak dan eerst die tijdelijke 20-cash welkomstbonus!
  • BELANGRIJKE VOORWAARDE: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot donderdag 15 november 20:44
  • Actie is alleen geldig voor Belgen


0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 14-11-2018 14:33 Acties en spellen
in 14-11-2018 14:33 Acties en spellen
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

ijsland wint

0 Vind ik leuk's
sport, is politics , making war, religion and a way of life , ............and only the most talented, real fighters and people with a winners mentality , and perfectionists , takes it all,...

BELGIE WINT 3-0


0 Vind ik leuk's

België wint 4-1

0 Vind ik leuk's

België wint

0 Vind ik leuk's

Gelijkspel

0 Vind ik leuk's
Geef je over aan de realiteit, zonder gehechtheid aan een resultaat.

België wint

0 Vind ik leuk's

België wint

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.