Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Split the pot €250! - Wimbledon vrouwenfinale (Bet90)

Split the pot €250 - Wimbledon vrouwenfinale (Bet90)

(Niet geldig voor Belgische leden)

 

Op het heilige gras in de Londense buitenwijk wordt dit weekend de vrouwenfinale van Wimbledon gespeeld. Serena Williams en Simona Halep ontmoeten elkaar in deze heerlijke clash. Serena is favoriet bij de bookies, maar lukt het haar die felbegeerde 24e Grand Slam-titel te pakken? Laat ons weten wie gaat winnen en doe direct mee aan de strijd om de prijzenpot van €250 aan free bets bij Bet90

 

Prijsvraag: voorspel de winnares van de vrouwenfinale Wimbledon en maak kans op een deel uit de prijzenpot van €250 bij Bet90!

 

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

1. Registreer je bij Bet90 en profiteer van de vier welkomstbonussen tot €700!

2. Belangrijk: voeg jouw Bet90 gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.

3. Plaats voor zaterdag 13 juli tot 15:00 jouw antwoord in dit topic (bijvoorbeeld: Simona Halep).

4. Bekijk op maandag 15 juli 2019 in dit topic of jij een free bet hebt gewonnen!

 

Voorwaarden: 

  • Let op! Je hebt een geldig Bet90 account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Registreer je alvorens het plaatsen van je inzending en ontvang vier welkomstbonussen tot €700! 
  • Belangrijk: je moet je bookmaker gebruikersnaam aan je profiel hebben toegevoegd om de prijs in ontvangst te kunnen nemen. Ga naar profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Alle prijswinnaars pakken een deel uit de prijzenpot van €250 aan free bets bij Bet90. Stel er zijn tien deelnemers die de prijsvraag goed hebben beantwoord, dan krijgen de tien winnaars een free bet van €25,- (€250/10 = €25)
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot zaterdag 13 juli 2019 tot 15:00
  • Actie is geldig voor spelers met een Bet90 account
  • We behouden ons van limieten of andere restricties opgelegd door de bookmaker
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 12-07-2019 07:41 Acties en spellen
in 12-07-2019 07:41 Acties en spellen
52 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Serena Williams

0 Vind ik leuk's

Serena Williams

0 Vind ik leuk's
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..

Serena williams

0 Vind ik leuk's

Serena Williams

0 Vind ik leuk's

Serena Williams

0 Vind ik leuk's

Serena Williams

0 Vind ik leuk's

Serena Williams

0 Vind ik leuk's

Simona Beuleppe

0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.