Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Split the pot: €500 prijzenpot | PSV - Tottenham (Alleen NL)

Split the pot ?‚?500: één spel, één prijzenpot, meerdere winnaars! (PSV - Tottenham)

(Actie alleen geldig voor Nederlanders)

?

?

We staan aan de vooravond van weer een aantal prachtige Champions League-duels, waaronder de heerlijke match: PSV-Tottenham Hotspur. Een enerverend duel waarin beide ploegen de punten nodig hebben om te overleven in de Champions League!

?

Om deze toch al spannende match extra spannend te maken hebben we een uniek spel bedacht: Split the pot! In dit spel wordt - zoals de naam al doet vermoeden - een totale prijzenpot van maar liefst ?‚?500(!) aan FREE BETS verdeeld onder alle winnaars die de prijsvraag goed hebben geraden! Een winactie waarmee jij écht kunt scoren!

?

Raad de uitslag van deze wedstrijd en win een deel uit de totale prijzenpot van ?‚?500(!) bij Redbet!

?

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

?

  1. Registreer je bij Redbet en maak gebruik van de heerlijke ?‚?60 welkomstbonus!
  2. Belangrijk: voeg jouw Redbet gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  3. Plaats voor woensdag 24 oktober 18:54 jouw voorspelling in dit topic.
  4. Raad de uitslag van deze wedstrijd (bijvoorbeeld: PSV wint) en maak kans op een deel uit de totale prijzenpot van ?‚?500 bij Redbet!

?


Let op: om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Redbet gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je Redbet gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.


Alle winnaars van dit spel worden donderdag 25 oktober 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld. De totale prijzenpot van ?‚?500 bij Redbet wordt in de vorm van free bets verdeeld onder alle winnaars die de uitslag goed hebben voorspelt.

?

Veel succes!

?

?

Voorwaarden:

?

  • Let op! Je hebt een geldig Redbet account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Pak dan eerst die aantrekkelijke welkomstbonus van ?‚?60!
  • Zorg dat je bookmaker gebruikersnaam goed is toegevoegd aan je VW-account om je prijs in ontvangst te kunnen nemen.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot woensdag 24 oktober 18:54
  • Actie is alleen geldig voor Nederlanders

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 23-10-2018 13:37 Acties en spellen
in 23-10-2018 13:37 Acties en spellen
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
0 Vind ik leuk's

PSV

Bericht gewijzigd door janetje41 op wo 24 okt. 2018, 10:57
0 Vind ik leuk's

Tottenham wint

0 Vind ik leuk's

Bij mij is de bonus niet geactiveerd zo te zien, meerdere mensen last van?

"You have no active bonuses", terwijl ik zojuist mijn account heb aangemaakt met code redbetbsbip18


EDIT: ik ben de chat in gedoken met de vraag waarom er geen bonus actief is en ik krijg het volgende antwoord:


After checking into this for you, I can see that it seems that we will need some sort of identification verification in your account.Please, kindly send us your ID and Proof of Address at your earliest convenience at: id@redbet.com


Here is a kind reminder of the document's requirements:------------------------------------Identification Document:1. This needs to be a valid photo I.D. - we accept passports, driving licences or government issued (standardised and laminated) I.D. cards.2. Your full name, date of birth, date of issue and expiry date must be visible.3. The document needs to be displayed in full.------------------------------------Proof of Address:1. This can be one of the following: *Bank or credit card statement, utility bill, an official letter from a governmental authority or home/car insurance papers.2. The document needs to display full name, address and the date of issue. Only documents issued in the last 3 months or less will be accepted.3. The document needs to be displayed in full.*If uploading a bank or credit card statement, please ensure that only the first 6 and last 4 digits are visible e.g. 123456******1234.


Als ik dit geweten had, had ik mij niet aangemeld bij redbet..

Bericht gewijzigd door ralluf op wo 24 okt. 2018, 11:56
0 Vind ik leuk's

Gelijkspel 1-1

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.