Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Split the pot: €500 prijzenpot | PSV - Tottenham (Alleen NL)

Split the pot ?‚?500: één spel, één prijzenpot, meerdere winnaars! (PSV - Tottenham)

(Actie alleen geldig voor Nederlanders)

?

?

We staan aan de vooravond van weer een aantal prachtige Champions League-duels, waaronder de heerlijke match: PSV-Tottenham Hotspur. Een enerverend duel waarin beide ploegen de punten nodig hebben om te overleven in de Champions League!

?

Om deze toch al spannende match extra spannend te maken hebben we een uniek spel bedacht: Split the pot! In dit spel wordt - zoals de naam al doet vermoeden - een totale prijzenpot van maar liefst ?‚?500(!) aan FREE BETS verdeeld onder alle winnaars die de prijsvraag goed hebben geraden! Een winactie waarmee jij écht kunt scoren!

?

Raad de uitslag van deze wedstrijd en win een deel uit de totale prijzenpot van ?‚?500(!) bij Redbet!

?

Hoe doe je mee? (Bestaande klanten kunnen stap 1 overslaan)

?

  1. Registreer je bij Redbet en maak gebruik van de heerlijke ?‚?60 welkomstbonus!
  2. Belangrijk: voeg jouw Redbet gebruikersnaam toe aan je VW-account. Ga naar: profiel > instellingen > mijn-bookmakers.
  3. Plaats voor woensdag 24 oktober 18:54 jouw voorspelling in dit topic.
  4. Raad de uitslag van deze wedstrijd (bijvoorbeeld: PSV wint) en maak kans op een deel uit de totale prijzenpot van ?‚?500 bij Redbet!

?


Let op: om een prijs in ontvangst te kunnen nemen moet jouw Redbet gebruikersnaam toegevoegd zijn aan je Voetbalwedden-account. Eenmaal toegevoegd is deze niet meer te wijzigen. Heb jij je Redbet gebruikersnaam eerder al toegevoegd? Dan kun je deze stap overslaan.


Alle winnaars van dit spel worden donderdag 25 oktober 2018 in dit topic bekend gemaakt en via een privébericht op de hoogte gesteld. De totale prijzenpot van ?‚?500 bij Redbet wordt in de vorm van free bets verdeeld onder alle winnaars die de uitslag goed hebben voorspelt.

?

Veel succes!

?

?

Voorwaarden:

?

  • Let op! Je hebt een geldig Redbet account nodig om mee te doen. Als je pas na het inzenden van je antwoord een account aanmaakt, is je antwoord helaas niet geldig. Heb je nog geen account? Pak dan eerst die aantrekkelijke welkomstbonus van ?‚?60!
  • Zorg dat je bookmaker gebruikersnaam goed is toegevoegd aan je VW-account om je prijs in ontvangst te kunnen nemen.
  • Er is maximaal één inzending per persoon geldig
  • Het doorgeven van je antwoord kan tot woensdag 24 oktober 18:54
  • Actie is alleen geldig voor Nederlanders

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 23-10-2018 13:37 Acties en spellen
in 23-10-2018 13:37 Acties en spellen
49 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Tottenham wint

Bericht gewijzigd door donnynedved op wo 24 okt. 2018, 16:53
0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Alhoewel beide ploegen de drie punten wel konden gebruiken, is deze spannende match in een gelijkspel geëindigd! Maar liefst vijftien deelnemers wisten de correcte uitslag te voorspellen. Gefeliciteerd! Jullie delen met zijn allen de prijzenpot!


Dit zijn de prijswinnaars:


  • LiamVB_
  • svenm
  • caantjes
  • gijsvz
  • svenchenko
  • mattiez88
  • viktor21
  • Otmpie
  • dasjem
  • pjotros_m
  • muldertje
  • mokum001
  • bvanhinthum
  • pulluku1964
  • Rikj1994
Bericht gewijzigd door Support op do 25 okt. 2018, 11:24
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

De winnaars ontvangen een free bet van 33,33 euro! Van harte!


De namen zijn doorgegeven en deze ontvangen binnen tien dagen de free bet.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.