Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn, deel deze inhoud niet met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2020: iedere dag een actie!

Het is weer zo ver, het is tijd voor de Super December Kalender (SDK) van 2020! Voor Voetbalwedden.net is december vooral een maand van uitdelen. Speciaal voor onze leden hebben we (hopen we) weer een heerlijke Super December Kalender in elkaar gezet. Dat betekent: iedere dag kans op mooie prijzen! Uiteraard gaan we niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op deze heerlijke kalender. Veel succes!



Sponsor voor Nederlandse leden: Fastbet

We prijzen ons gelukkig met Fastbet als partner van de SDK voor onze Nederlandse leden. Niet alleen heeft Fastbet de welkomstpromotie voor ons verhoogd van €200 naar €225 (8x rondspelen op odds van 1.80 of hoger, binnen 60 dagen).


Voor sommige acties moet je je Fasbet gebruikersnaam doorgeven. Nu werkt het bij Fastbet alleen nét even anders: je moet je volledige naam opgeven die bij je bank bekend is. Dit omdat je bij Fastbet kan inloggen door je te verifiëren met je bank. Je hebt dus geen gebruikersnaam.


Als je geen Fastbet account hebt, kun je toch mee doen aan de prijsvragen. Vul dan gewoon je voor- en achternaam in als 'username', zodat je toch kunt meedoen aan de actie van de dag!


Hele maand december (niet voor Belgische bezoekers):

Fastbet 100% up to €225 exclusieve promotie


Lopende & afgelopen acties:

1 December: 🇳🇱 🇧🇪 December Battle Subleague (open t/m 31 december) €500 prijzengeld

2 December: 🇳🇱 VW10 > voorspel 10 weddenschappen voor vanavond 18:55 €200 prijzengeld

3 December: 🇧🇪 VW50 > hoeveel winst maak jij met €50 €130 prijzengeld

4 December: 🇳🇱 🇧🇪 SuperOne > wint Sparta of FC Emmen? €125 prijzengeld

5 December: 🇳🇱 🇧🇪 Dicht mee en win! €150 prijzengeld

6 December: 🇳🇱 Doe snel mee aan de Subleague Fastbet; snel, sneller snelst! €125 prijzengeld

7 December: 🇳🇱 🇧🇪 Chat & Win > houd de chat in de gaten en win mooie prijzen! verrassing!

8 December: 🇧🇪 VW10 > beantwoord 10 vragen goed voor vanavond 18:55 uur! €100 prijzengeld

9 December: 🇳🇱 🇧🇪 Rate the bookie > schrijf een bookmaker ervaring en ontvang voor iedere bookmaker ervaring een lot in de Lucky Lottery. €225 prijzengeld

10 December: 🇳🇱 VW50> Zet 50 euro in op 10 wedstrijden en win! €150 prijzengeld

11 December: 🇳🇱 🇧🇪 VW10> Voorspel de uitslag van 10 wedstrijden, samen met de benaderingsvraag en win! €125 prijzengeld

12 December: 🇳🇱 SuperOne > Wat wordt de uitslag van Ajax tegen PEC Zwolle? €150 prijzengeld

13 December: 🇳🇱 🇧🇪Prijsvraag Grand Prix Abu Dhabi €200 prijzengeld

14 December: 🇳🇱 SuperOne> Wat wordt de eindscore van Karmiotissa Pano Polemidion tegen APOEL Nicosia? €155 prijzengeld --> wedstrijd is verplaatst naar 28 december. Je kunt nog tot en met 28 dec, 16.00 uur je voorspelling doorgeven via deze SuperOne!

15 December: 🇳🇱 Subleague > Maak winnende wedtips en win de Speedy Gonzales subleague! €500 prijzengeld

16 December: 🇳🇱 🇧🇪Chat & Win > Zorg dat je in de chat te vinden bent om mooie prijzen te winnen! €50 prijzengeld

17 December: 🇳🇱 VW10> Beantwoord 10 vragen en de benaderingsvraag goed en win! €180 prijzengeld

18 December: 🇳🇱 🇧🇪 Rate the Bookie> Deel jouw bookervaring met de community, ontvang een lot en win! €100 prijzengeld

19 December: 🇳🇱 SuperOne> Voorspel de eindstand in corners voor de wedstrijd FC Utrecht en Fortuna Sittard! €175 prijzengeld

20 December: 🇳🇱 VW50> Zet 50 euro in op 10 wedstrijden en win! €250 prijzengeld

21 December: 🇳🇱 🇧🇪 Prijsvraag; Hoeveel wedtips zijn er geplaatst op Voetbalwedden? €105 prijzengeld

22 December: 🇳🇱 🇧🇪 Prijsvraag; Hoeveel wordt er gescoord in de NBA vanavond? €150 prijzengeld

23 December: 🇳🇱 VW10> Geef 10 juiste antwoorden en win! €130 prijzengeld

24 December: 🇳🇱 🇧🇪 Rate the Bookie> Schrijf een onderbouwde bookmakerervaring, krijg een lot en win! €225 prijzengeld

25 December: 🇳🇱 🇧🇪 Chat & Win > Zorg dat je in de chat te vinden bent om mooie prijzen te winnen! Vele prijzen!

26 December: 🇧🇪 VW10> Beantwoord 10 vragen juist, vul de benaderingsvraag in en win! €80 prijzengeld

27 December: 🇳🇱 🇧🇪 Chat & Win > Houd de chat in de gaten en win! Vele prijzen!

28 December: 🇳🇱 🇧🇪 Rate the Bookie> Deel je bookmakerervaring, krijg een lot en win een prijs! €100 prijzengeld

29 December: 🇳🇱 🇧🇪 Prijsvraag; Wat wordt de winnende schansspringafstand vandaag? €180 prijzengeld

30 December: 🇳🇱 SuperOne > Deel je dartskennis; voorspel het aantal sets en 180's en win! €180 prijzengeld

31 December: LUCKY LOTTERY!! 🎉 > DE WINNAARS ZIJN BEKEND!!


Iedere dag een mailtje met de actie van de dag?

Voor de Super December Kalender hebben wij een aparte mailinglijst. Wil je deze maand dagelijks op de hoogte worden gehouden van de dagelijkse acties (alleen indien voor jouw land actief), abonneer je dan op onze “promoties mailinglijst”, afmelden ben je natuurlijk ook vrij in. 


Ik heb een prijs gewonnen, en nu?

Alle prijzen (met uitzondering van de gratis weddenschappen) worden in de week van 11 januari 2021 verwerkt. Heb je een gratis weddenschap bij Fastbet gewonnen? We geven 2x per week (op maandag en donderdag) de winnaars door. Fastbet zorgt dat je account binnen 48 uur wordt gecrediteerd met de gratis weddenschap.


Is deelname aan de Super December Kalender gratis?

Ja. Het enige is dat je soms (om fraude tegen te gaan) je Fastbet gebruikersnaam moet opslaan (éénmalig). 


Heb je nog vragen?

Op iedere actiepagina van de Super December Kalender hebben we een “veelgestelde vragen” onderdeel geplaatst die uitleg geeft over de bedoeling van iedere actie. Mocht je toch nog een vraag hebben over een specifieke actie plaats deze dan als reactie in dit topic. We geven je dan zo snel als mogelijk een antwoord.


Groetjes!

Julia, namens het hele Voetbalwedden.net team

13 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 1-12-2020 08:20 Acties en spellen
in 1-12-2020 08:20 Acties en spellen
215 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Mooie actie! komen er geen stortingsbonussen meer met betfirst, unibet of betsson zoals voorheen? Dat waren de leuke acties de rest vind ik persoonlijk wat minder

3 Vind ik leuk's

Fijn om te lezen, zulke acties maken het altijd wat leuker. Nu alvast bedankt voor de moeite om weer zo'n kalender in elkaar te steken, let's geuw 😉

8 Vind ik leuk's

Hoi @benjohnson , bedankt voor je leuke reactie! Helaas accepteren Betfirst, unibet en Bettsson officieel geen Nederlandse spelers, dus was het niet mogelijk om exclusieve bonussen of gratis weddenschappen bij hen te regelen. Hopelijk ben je toch tevreden met de prijzen in deze SDK.


Groeten Julia

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Volgens mij accepteren Unibet, Betfirst en Betsson wel Nederlandse spelers maar willen ze zich rustig houden in het zicht van de haven (licenties volgend jaar). Topactie weer dit! Benieuwd welke acties er allemaal aan zitten te komen.

2 Vind ik leuk's

Vorig jaar meegedaan aan de kalender. Leuk om te zien dat deze site zich ontwikkeld en weer iets heeft opgezet voor ons. Net ingeschreven voor de subleague, eens kijken of ik de prijs kan pakken door wat Champions League wedstrijden te tippen. Succes allemaal.

3 Vind ik leuk's

Jammer dat ik vorige week net de Fastbet bonus heb vrijgespeeld, had mij 25 euro kunnen opleveren. Komen er nog acties met andere bookmakers aan?

1 Vind ik leuk's
Groningen is mijn trots.

Jaaaaaaaa, de kalender is er weer. Doet gelijk storten bij Fastbet en de bonus vrijspelen. Bedankt!

3 Vind ik leuk's

Onze hoofd- en enige sponsor voor de SDK is Fastbet, dus hebben we geen acties met andere bookmakers. Je kunt natuurlijk nog wel andere prijzen winnen, dus houd de SDK goed in de gaten!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Toch nog een lichtpuntje in dit gekke jaar. Altijd weer leuk!

5 Vind ik leuk's

Is de Fastbet bonus ook mogelijk als je al eerder een storting bij ze hebt gedaan? Aangezien er 'welcome offer' bij staat vermeld.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.