Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2020: iedere dag een actie!

Het is weer zo ver, het is tijd voor de Super December Kalender (SDK) van 2020! Voor Voetbalwedden.net is december vooral een maand van uitdelen. Speciaal voor onze leden hebben we (hopen we) weer een heerlijke Super December Kalender in elkaar gezet. Dat betekent: iedere dag kans op mooie prijzen! Uiteraard gaan we niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op deze heerlijke kalender. Veel succes!



Sponsor voor Nederlandse leden: Fastbet

We prijzen ons gelukkig met Fastbet als partner van de SDK voor onze Nederlandse leden. Niet alleen heeft Fastbet de welkomstpromotie voor ons verhoogd van €200 naar €225 (8x rondspelen op odds van 1.80 of hoger, binnen 60 dagen).


Voor sommige acties moet je je Fasbet gebruikersnaam doorgeven. Nu werkt het bij Fastbet alleen nét even anders: je moet je volledige naam opgeven die bij je bank bekend is. Dit omdat je bij Fastbet kan inloggen door je te verifiëren met je bank. Je hebt dus geen gebruikersnaam.


Als je geen Fastbet account hebt, kun je toch mee doen aan de prijsvragen. Vul dan gewoon je voor- en achternaam in als 'username', zodat je toch kunt meedoen aan de actie van de dag!


Hele maand december (niet voor Belgische bezoekers):

Fastbet 100% up to €225 exclusieve promotie


Lopende & afgelopen acties:

1 December: 🇳🇱 🇧🇪 December Battle Subleague (open t/m 31 december) €500 prijzengeld

2 December: 🇳🇱 VW10 > voorspel 10 weddenschappen voor vanavond 18:55 €200 prijzengeld

3 December: 🇧🇪 VW50 > hoeveel winst maak jij met €50 €130 prijzengeld

4 December: 🇳🇱 🇧🇪 SuperOne > wint Sparta of FC Emmen? €125 prijzengeld

5 December: 🇳🇱 🇧🇪 Dicht mee en win! €150 prijzengeld

6 December: 🇳🇱 Doe snel mee aan de Subleague Fastbet; snel, sneller snelst! €125 prijzengeld

7 December: 🇳🇱 🇧🇪 Chat & Win > houd de chat in de gaten en win mooie prijzen! verrassing!

8 December: 🇧🇪 VW10 > beantwoord 10 vragen goed voor vanavond 18:55 uur! €100 prijzengeld

9 December: 🇳🇱 🇧🇪 Rate the bookie > schrijf een bookmaker ervaring en ontvang voor iedere bookmaker ervaring een lot in de Lucky Lottery. €225 prijzengeld

10 December: 🇳🇱 VW50> Zet 50 euro in op 10 wedstrijden en win! €150 prijzengeld

11 December: 🇳🇱 🇧🇪 VW10> Voorspel de uitslag van 10 wedstrijden, samen met de benaderingsvraag en win! €125 prijzengeld

12 December: 🇳🇱 SuperOne > Wat wordt de uitslag van Ajax tegen PEC Zwolle? €150 prijzengeld

13 December: 🇳🇱 🇧🇪Prijsvraag Grand Prix Abu Dhabi €200 prijzengeld

14 December: 🇳🇱 SuperOne> Wat wordt de eindscore van Karmiotissa Pano Polemidion tegen APOEL Nicosia? €155 prijzengeld --> wedstrijd is verplaatst naar 28 december. Je kunt nog tot en met 28 dec, 16.00 uur je voorspelling doorgeven via deze SuperOne!

15 December: 🇳🇱 Subleague > Maak winnende wedtips en win de Speedy Gonzales subleague! €500 prijzengeld

16 December: 🇳🇱 🇧🇪Chat & Win > Zorg dat je in de chat te vinden bent om mooie prijzen te winnen! €50 prijzengeld

17 December: 🇳🇱 VW10> Beantwoord 10 vragen en de benaderingsvraag goed en win! €180 prijzengeld

18 December: 🇳🇱 🇧🇪 Rate the Bookie> Deel jouw bookervaring met de community, ontvang een lot en win! €100 prijzengeld

19 December: 🇳🇱 SuperOne> Voorspel de eindstand in corners voor de wedstrijd FC Utrecht en Fortuna Sittard! €175 prijzengeld

20 December: 🇳🇱 VW50> Zet 50 euro in op 10 wedstrijden en win! €250 prijzengeld

21 December: 🇳🇱 🇧🇪 Prijsvraag; Hoeveel wedtips zijn er geplaatst op Voetbalwedden? €105 prijzengeld

22 December: 🇳🇱 🇧🇪 Prijsvraag; Hoeveel wordt er gescoord in de NBA vanavond? €150 prijzengeld

23 December: 🇳🇱 VW10> Geef 10 juiste antwoorden en win! €130 prijzengeld

24 December: 🇳🇱 🇧🇪 Rate the Bookie> Schrijf een onderbouwde bookmakerervaring, krijg een lot en win! €225 prijzengeld

25 December: 🇳🇱 🇧🇪 Chat & Win > Zorg dat je in de chat te vinden bent om mooie prijzen te winnen! Vele prijzen!

26 December: 🇧🇪 VW10> Beantwoord 10 vragen juist, vul de benaderingsvraag in en win! €80 prijzengeld

27 December: 🇳🇱 🇧🇪 Chat & Win > Houd de chat in de gaten en win! Vele prijzen!

28 December: 🇳🇱 🇧🇪 Rate the Bookie> Deel je bookmakerervaring, krijg een lot en win een prijs! €100 prijzengeld

29 December: 🇳🇱 🇧🇪 Prijsvraag; Wat wordt de winnende schansspringafstand vandaag? €180 prijzengeld

30 December: 🇳🇱 SuperOne > Deel je dartskennis; voorspel het aantal sets en 180's en win! €180 prijzengeld

31 December: LUCKY LOTTERY!! 🎉 > DE WINNAARS ZIJN BEKEND!!


Iedere dag een mailtje met de actie van de dag?

Voor de Super December Kalender hebben wij een aparte mailinglijst. Wil je deze maand dagelijks op de hoogte worden gehouden van de dagelijkse acties (alleen indien voor jouw land actief), abonneer je dan op onze “promoties mailinglijst”, afmelden ben je natuurlijk ook vrij in. 


Ik heb een prijs gewonnen, en nu?

Alle prijzen (met uitzondering van de gratis weddenschappen) worden in de week van 11 januari 2021 verwerkt. Heb je een gratis weddenschap bij Fastbet gewonnen? We geven 2x per week (op maandag en donderdag) de winnaars door. Fastbet zorgt dat je account binnen 48 uur wordt gecrediteerd met de gratis weddenschap.


Is deelname aan de Super December Kalender gratis?

Ja. Het enige is dat je soms (om fraude tegen te gaan) je Fastbet gebruikersnaam moet opslaan (éénmalig). 


Heb je nog vragen?

Op iedere actiepagina van de Super December Kalender hebben we een “veelgestelde vragen” onderdeel geplaatst die uitleg geeft over de bedoeling van iedere actie. Mocht je toch nog een vraag hebben over een specifieke actie plaats deze dan als reactie in dit topic. We geven je dan zo snel als mogelijk een antwoord.


Groetjes!

Julia, namens het hele Voetbalwedden.net team

13 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Support
Country flagSupport in 1-12-2020 08:20 Acties en spellen
in 1-12-2020 08:20 Acties en spellen
215 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

20:00 uur is de trekking jongens, rustaaaaagh 😂

0 Vind ik leuk's

Hey @matching117 , ik stuur je even een chatbericht!


Groeten Julia

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Boek + Hoodie gewonnen. Thanks VW!


@Support Heb ik deze prijs te danken aan dat ik de meeste loten had verzameld? Ik dacht in eerste instantie dat er een aparte prijs was voor degene met de meeste loten. Maar kan zijn dat ik punt 4 hieronder verkeerd interpreteer


0 Vind ik leuk's

De grote winnaars van deze Super December Kalender zijn bekend!! 🎉


Check nu of je in de prijzen bent gevallen via deze link;

https://www.voetbalwedden.net/superdecemberkalender/overzicht/2020-12-31/game


We zullen over iets meer dan een week contact opnemen met de winnaars van de hoofdprijzen en de winnaars die een prijs hebben gewonnen, maar nog niet hebben ontvangen. De winnaars van de Fastbet.com gratis weddenschappen (freebets) zullen hopelijk uiterlijk eind volgende week hun freebets in hun account hebben staan (mits je je voor-, achternaam en geboortedatum hebt doorgegeven). Heb je nog vragen, dan kun je natuurlijk altijd een privébericht sturen of een reactie in dit forumtopic achterlaten.


Super bedankt allemaal voor het meedoen, de leuke reacties en alle positieve en negatieve feedback! Daar kunnen we mee aan de slag en ervoor zorgen dat de Super December Kalender volgend jaar nog beter en leuker wordt. 👍


Allemaal een heel gelukkig, gezond en sportief 2021 gewenst, vol met geluk en wijsheid voor iedereen!🎊!


Groeten Julia!

9 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Bedankt voor de organisatie @Support! Knap dat een middelgrote website als deze zo'n prijzenpot kan realiseren, met dank aan Fastbet. Net als vorig jaar moest ik persoonlijk het bij mijn prijzen niet van mijn voorspellende gave hebben, maar van het snelle vingerwerk met de Chat & Win dagen. Ik kijk uit naar de hoodie!

3 Vind ik leuk's

Gefeliciteerd allemaal! 🎉🎉🎉🎉🎉


1: Sony PlayStation 5 ter waarde van €500

Lotnummer:VW-81e61a0f8c10d74d5937307c51c39c6f

Winnaar: @dimi-tri1


2: Paysafecard ter waarde van €200 €200

Lotnummer:VW-7cedd7e711f4572000a31a48d687e2ec

Winnaar: @rjansen82


3: VW Hoodie + VW Boek €70

Lotnummer:VW-e814e5def8a90016358adcdaad37366f

Winnaar: @quibun


4: VW Hoodie + VW Boek €70

Lotnummer:VW-3e19f4f473fa81acddf69f05a5591f76

Winnaar: @zelem25


5: VW Hoodie + VW Boek €70

Lotnummer:VW-228f1cac7de2671685385e8e97b63b43

Winnaar: @superwin


6: VW Hoodie + VW Boek €70

Lotnummer:VW-77bfac9b6360ef80a65fb9f645a52749

Winnaar: @zolekalseenmandj


7: VW Hoodie + VW Boek €70

Lotnummer:VW-a92eb7b082dc1a5afa47d52f1e855394

Winnaar: @caantjes


8: Oudejaarslot t.w.v. €30 (lotnummer: CS 57321) €30

Lotnummer:VW-36d8b636a7076c4f2c1335515a08aec6

Winnaar: @sewpal


9: Oudejaarslot t.w.v. €30 (lotnummer: GK 68830) €30

Lotnummer:VW-ea42e21686a4e7c1f50a599cc96e7ce9

Winnaar: @twente666


10: Oudejaarslot t.w.v. €30 (lotnummer: AB 46812) €30

Lotnummer:VW-0d991d749c36624ee50f7a7541db5c80

Winnaar: @Pulluku1964

4 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

weer noppes :(


0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Nice!! Thanks @Support 😁

1 Vind ik leuk's

Thanks voor deze mooie actie weer vw! @Support

1 Vind ik leuk's

Bedankt @Support

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.