Er waren iets van 4 of 5 subleagues in december. Hoe kom je erbij dat die er amper waren?
Super December Kalender 2021 - Maak kans op mooie prijzen!
Het is weer zover, net als vorig jaar is het ook deze december weer tijd voor de Super December Kalender! Na het succesvolle Goktoberfest - wat nog maar net achter de rug is - hebben we ons best gedaan om ook een mooie Super December Kalender in elkaar te zetten! Deze maand zal weer vol zitten met de bekende spellen waar mooie prijzen te winnen zijn.
Ga naar de kalender! (Alleen NL)
Ga naar de BE tipcompetitie! (afgelopen)
Ga naar de 2e BE tipcompetitie!

Vanaf 1 december zal de kalender openen en kun je elke dag gratis meedoen om mooie prijzen te winnen, mis dus geen dag! Als je iets gewonnen hebt zullen we altijd contact opnemen via de chat, houdt deze dus goed in de gaten!
Ook zullen er in december verschillende tipcompetities voorbij komen met mooie prijzen, vergeet dus niet om hier aan mee te doen!
Houd dit forum topic en onze aankondigingen in de gaten, zodat je op de hoogte blijft van alle updates omtrent het SDK!
24-11-2021 10:38 in Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Dennis1982m (11-01-2022 13:33) Citatie verwijderen
Dit is het grote verschil tussen Nederlanders en Belgen momenteel, Dennis. Voor Nederlanders is het aanbod momenteel veel groter dan voor Belgen. De subleagues voor beide nationaliteiten zijn namelijk opgesplitst. Als Nederlander kan je niet deelnemen aan een subleague voor Belgen en omgekeerd. De subleagues voor Belgen zijn voor Nederlanders helemaal niet zichtbaar trouwens (en omgekeerd uiteraard ook niet).
Jansend10 (11-01-2022 13:22) Citatie verwijderen Wat een frustraties zeg. Ik zou lekker wegblijven als het je zo irriteert
Wat een bijdrage aan het forum en de discussie, Jansen. Topreactie. Hier hebben we wat aan.
Hypnotist86 (11-01-2022 13:38) Citatie verwijderen Dit is het grote verschil tussen Nederlanders en Belgen momenteel, Dennis. Voor Nederlanders is het aanbod momenteel veel groter dan voor Belgen. De subleagues voor beide nationaliteiten zijn namelijk opgesplitst. Als Nederlander kan je niet deelnemen aan een subleague voor Belgen en omgekeerd. De subleagues voor Belgen zijn voor Nederlanders helemaal niet zichtbaar trouwens (en omgekeerd uiteraard ook niet).
Heb daar niet bij stilgestaan.
Hypnotist slaat hier nagels met koppen.
Ik dateer hier nog uit de periode dat zowel Mercedes als Timbarret hier elke avond GOUDEN nba-tips gaven.
Die 2 kerels waren zo wat het begin van mijn gokperiode omdat daar echt VEEL winst mee werd gemaakt.
En alles wat hypnotist zegt klopt, de lay-out is sterk achteruit gegaan, je kunt veel minder dingen terugvinden, er worden altijd verkeerde of ongevraagde pagina's geopend en ga zo maar door.
Ik weet niet voor wie de nieuwe lay-out een verbetering is maar ik denk ook als ik het zo las in de chat dat dit niet voor veel mensen telt.
En dan blijft er natuurlijk nog het feit van de wedstrijden, vroeger was IEDEREEN hier dagelijks heel veel uren aanwezig op de site, om die prono's in te vullen, om een code te vangen, om een zo hoog mogelijke winst te maken op opgegeven wedstrijden en ga zo maar door. Daar is dit jaar gewoon NIKS meer van overgebleven, en het gaat mij dan nog niet meteen om de prijzen (hoewel dit natuurlijk altijd wel een leuk extra'tje is) maar om de pure competitiviteit met alle andere leden hier op dit forum, dat was gewoon fun en elke dag ging het er op de chat lachend en zwanzend aan toe en ik moet tot mijn grote spijt vaststellen dat dit sinds de nieuwe layout ondertussen ook serieus veranderd is dus ook mijn oproep: DOE ER IETS AAN AUB!!!
it's all about the money ;)
@Support bedankt voor de diverse prijzen. Ze zijn prima aangekomen!
Bericht gewijzigd door dennis1982m op za 15 jan. 2022, 11:22